Wij hebben een 2e hands kinderwagen gekregen van schoonouders, nauwelijks gebruikt. Helemaal compleet met reiswieg, buggygedeelte, autostoeltje, enz... Alleen zat er geen gebruiksaanwijzing meer bij en nergens staat er een merk op de kinderwagen. Er zijn alleen 2 poppetjes op afgebeeld. Weet iemand welk merk dit is?
Hoi, heb ff meegezocht voor je... GEEEEEN IDEE haha. Er schijnt wel een app te zijn die dat moet herkennen. missn is dat een idee? Weten je schoonouders het niet? of degene van wie ze het gekocht hebben dan iig.
Ik heb de foto's van Marktplaats geplukt. Met de app. zoeken naar afbeelding kan ik eens proberen als dl thuis is. Met mijn tel. gaat dat niet. Zelf heb ik het geprobeerd via google, maar dat werkte niet.
Ik betrapte mezelf erop dat ik naar elke kinderwagen keek toen ik in de stad was en boodschappen deed vandaag. erg he!! nu wil ik he took wetenhaha
Lief van jullie dat jullie zo hard mee denken/zoeken !!! Helaas ben ik er ook nog niet achter gekomen. Zelfs de vorige eigenaren weten niet meer welk merk het is :-S. Zal wel voor altijd een mysterie blijven .
Ik denk dat een hele goedkope wagen was. geen bekend merk. Prijs killer idee.. Misschien Belgisch / Duits?
Khad ook al op google daarnaar gezocht. Je hebt via groupon ook van die acties. mr ik kon nix vinden.
Het eerste wat in me op kwam toen ik het logo zag was: Pinkorblue Maar dat is een website, geen idee als ze ook eigen kinderwagens verkopen/verkocht hebben
Op Duitse sites heb ik ook al gezocht, maar helaas.... En op de achterkant of onderkant is ook niks te zien. Ik heb de hele kinderwagen van alle kanten afgezocht en alle labels bekeken. Maar er staat geen merk op. Alleen safety waarschuwingen.