Babyfoon

Discussion in 'De babyuitzet' started by Cleo, Oct 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cleo

Cleo Actief lid

Nov 1, 2005
    471
    0
    0
    Wij zijn zo langzaamaan bezig met het babykamertje. Hebben jullie al een babyfoon gekocht? Waar hebben jullie bij de aanschaf opgelet en waarom? Ik hoor graag jullie ervaringen!

groetjes,
    Cleo

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb de Alecto en ben erg tevreden

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Wij hebben de super Nova. Dit is een dure maar super goede babyfoon

Wij hadden eerst een alecto met DECT functie, daar hoorden we 3 andere babies op.

Toen de nieuwe Philips van schoonzus geleend. Ook DECT. Daar hoorden we de kinderen van 4 huizen verder op. En die hadden de babyfoon ALTIJD aan staan.

Toen werd ik gek en ben naar babyplanet gegaan en een goede babyfoon gevraagd.
    Deze is echt super. Hij is ook overal mee naar toe te nemen. Is nl draadloos. De adapters zijn zo gemaakt dat ze niet lui worden en je doet bijna ene week met de babyfoon voordat ie leeg is.

http://www.oogappel.be/nova/supernova/content.htm

hier kan je hem zien en er nog wat over lezen.

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
  5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb er 1 van Alecto, aangeschaft met Airmiles. Dit was de enige die ze hadden met airmiles, dus daarom heb ik die gekozen. Lekker suf, lol.

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    wij hebben een babyfoon met camera gekocht werkt ook in de nacht...
    hij was deze week in de aanbieding bij de kruitvat voor 59,- normaal zijn ze rond de 100,-
    geen gedoe met frequenties of buren die de zelfde kanaal aan hebben haarscherp beeld en geluid...
    het enigste nadeel is dat als je in de tuin zit niet ff je babyfoon naast je zet ja of je moet dat tvtje ook buiten zetten... ( ik heb in de zomer toch zijn raampje wel open staan dus hoor hem vanzelf wel)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hebben ook een babyfoon met camera! Zo hoef je niet telkens naar boven te lopen als je een raar of vreemd geluid hoort! Gewoon even snel op het schermpje kijken wat er aan scheelt, en klaar is kees!
    IDEAAL!

8. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster

9. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Wij hebben er een gekocht bij de Blokker, erg goedkoop dingetje en werkt perfect! Heb er nog nooit een ander kindje op gehoord en het apparaat geeft de temperatuur en de vochtigheid op Lotte's kamertje aan.

10. djara

djara Fanatiek lid

Apr 12, 2005
    2,675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb ook 1 van alecto.... perfect ding.....

11. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Ik heb een Philips Dect babyfoon.
    Ben hierover zeer tevreden.

Silly

12. Wij hebben ook een philips, maar moet zeggen dat we hem nog nooit gebruikt hebben bij onze eerste dochter. Nu weet ik nog niet of ik hem ga gebruiken.

13. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Hadden eerst een Philips maar die stond bijna in de fik, hebben nu een Alecto en zijn super tevreden!

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind hem helemaal geweldig! Heb hem zelf nog niet gebruikt voor onze kleine natuurlijk, maar mijn nicht heeft dezelfde en ik kan er niets anders dan lovende woorden over spreken! Er zit ook nachtstand op en je kan alles perfet zien! Je hoort ook geen andere kindjes!
    Zodra je baby een geluidje maakt of een grote beweging, dan springt de camera aan en kan je even snel zien wat er precies aan de hand is.
    Hoeveel meter bereik hij heeft weet ik zo niet uit mijn hoofd. Zal ik even op moeten zoeken...

15. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben er 1 van prenatal gekocht, deze kan je op afstand bedienen (muziekje en kan praten tegen de kleine.

16. Cleo

Cleo Actief lid

Nov 1, 2005
    471
    0
    0
    Wat een hoop verschillende verhalen! Grappig dat het er niet makkelijker op wordt! Wel fijn dat jullie allemaal je mening hebben gegeven, want nu kunnen we in de winkel heel kritisch zijn ,-)

groetjes,
    Cleo

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja ik het deze ook! Echt een hele fijne babyfoon. Ik hoor er ook het buurmeisje NIET op!

18. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    wij hebben een BMR portofoontjes gekocht als babyfoon via conrad. deze hebben ook een babyfoon functie.... zijn klein, handig in gebruik en hebben alletwee een aparte lader. waren ook niet heel duur en hebben een bereik van ca. 5 kilometer.

Er zijn veel mogelijkheden met portofoons die je als babyfoon kunt gebruiken.
    voordeel van deze portofoons is dat ze veel kanalen hebben, dus mocht je op een zelfde kanaal zitten als een ander, schakel je gewoon door....
    Zeker in een kinderrijke buurt is dat makkelijk....
    Zijn overigens ook DECT.

Karin

19. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0

Wij hebben deze.. na een lange speurtocht en drie andere babyfoons ( twee keer alecto en een keer hape geloof ik) , hebben nu eindelijk eentje die het goed doet.
    Moet eerlijk bekennen dat we hem nu niet meer gebruiken, ik denk straks als het weer lente wordt, en we weer in de tuin gaan zitten (je kunt hem mee sjouwen, we hebben nogal een grote tuin dus dat was voor ons een must)

Share This Page