H&M zwangerschapskleding?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dani84, Sep 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

heeft iemand ervaring met de zw kleding van h&m? Ik moet er nodig een broek bij maar die (spijker) broeken van miss etam zitten me niet zo lekker..

Weet iemand of de H&M in Deventer zw kleding heeft? Kan het nergens vinden voor ik er heen rij..

of een leuk zaakje omg zwolle niet al te duur. Raalte ben ik geweest en zwolle zelf ook maar kan niks naar m`n zin vinden..

graag reacties!

Groetjes Danielle

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik kan dus nergens zwangerschapskleding van de h&m vinden :( Sowieso ben ik nog geen zwangerschapskleding tegengekomen in Amsterdam, belachelijk. Misschien kijk ik niet goed...

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Bijna al mijn zwangerschapskleding komt daarvandaan...vind het er tenminste nog hip uitzien 8)

De spijkerbroeken krimpen als een gek...dat vind ik wel een nadeel.
    Ik heb daarom alle broeken een maat groter gekocht en doe er een riem omheen.
    Anders knelt het op den duur vreselijk onderaan je buik!

4. Witte

Witte Lid

Mar 11, 2008
    97
    0
    0
    Je kunt de positiekleding van HM ook online bestellen! kijk op www.hm.com. En google anders eens zwangerschapskleding.

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Ja dat van die knellende spijkerbroeken van de H&M herken ik. Ik kan al een paar weken mijn zw.spijkerbroek niet meer aan :cry: Maarja ga niet nu nog een nieuwe kopen hoor!
    Bij de prénatal heb ik een heerlijk zittende sportieve zwarte broek gekocht, voor maar 25 euro! Prima voor die laatste paar weken!

@ Dani84: Ik ben niet bekend in jouw omgeving dus zou niet weten of daar een Hennes zit met een mama afdeling. Wel weet ik dat je via de internetshop van de hennes makkelijk zw.kleding kan bestellen!

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

@ merleQ Volgens mij hebben alleen de grotere zaken dit was laatst in utrecht daar hadden ze t wel (a/d gracht)

Maar zwolle heeft het weer niet.. dus was benieuwd in Deventer. Maar in A dam moeten ze t toch wel hebben neem ik aan?!

@ Debby dank je voor de tip... krimpt alles daar of alleen de broeken?

@Witte heb al wel gegoogeld maar kon weinig vinden..

groetjess

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    In de kalverstraat heb je 1 H&M die positiekleding verkoopt, dat is dezelfde H&M waar ze ook baby en kinderkleding verkopen! (weet je die wel?)

Even zo uit mijn hoofd uitleggen hoor, hoop dat je er wijs uit wordt.
    Bij het Spui heb je een H&M op een hoekje, nou die is het niet, maar schuin daar tegen over zit nog een H&M, die is het wel!
    Succes!

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oke bedankt!

9. Bartje

Bartje Actief lid

Jun 17, 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    ik bestel ook alles via hm.com lekkker makkelijk en als het niet past gewoon terug sturen en niet duur

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Heb gekeken op H&M.com en in Deventer zit geen zaakje dus waar ze mama kleding verkopen..

Kan idd bestellen online maar vind t altijd zo gedoe met wachten passen terug sturen enz..

Bij wehkamp online.. is bijna alles weer van de miss etam of esprit..

Ik ga anders eens bij de prenatal kijken..

Bedankt dames!

11. De H&M in Hengelo en nschede verkopen wel positiekleding.
    Spijkerbroeken van H&M vallen niet groot volgens mij, heb hem een paar maten groter moeten kopen, maar zit wel goed.

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja ik weet welke je bedoelt! Thanks!

13. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    ik pas de spijkerbroek van H&M nu ook al een week of zes niet meer.....voor de rest vind ik de positiekleding van H&M super!

14. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Klopt aan de oude gracht zit een H &M die heel veel positiekleding verkoopt.
    Bij mij krimpen alleen de spijkerbroeken....de shirtjes e.d. zitten perfect.
    Ook linnen broeken zitten perfect en krimpen niet!
    Ik vind de lingerie trouwens wel waardeloos bij de H &M.
    Dat heb ik toch allemaal bij prenantal gekocht (voedingsBH's enzo)

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Geen dank! ;)

16. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

Oct 3, 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    In Deventer kun je idd geen zs kleding halen bij de H&M wel heb je in de kleine of grote ovenstraat een zaakje waar je zs kleding kunt halen ook spijkerbroeken en die is helemaal niet zo duur!

Liefs Kim

17. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    oee. ik dacht al dat het aan mij lag en dat ik gewoon te veel was aangekomen! :rolleyes:

maar ze krimpen dus zo erg? :)

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik vind de spijkerbroeken van Noppies echt perfect en die hoeven qua prijs niet eens zo veel duurder te zijn.

En als je in Amsterdam woont moet je ook even op Carla C zoeken op google. Die hebben zulke leuke dingen! Ik ben er laatst nog geweest en je kan er bezig blijven. Ik hou van kleuren en alle dingen die ik heb gezien missen dat een beetje behalve Carla C!

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    nou ik vind de zwangerschapsbroeken van H&M echt niets lijk wel een oud wijf :( zitten echt heel los! tja je moet er van houden denk ik... ik ben 25 en zo wil ik me ook kleden (ook in me zwangerschap ja!) en dan zijn de spijkerbroeken van H&M dus niet zo geweldig naar mijn idee.. ik koop liever van mamalicious

20. Babychica

Babychica Lid

Mar 18, 2008
    42
    0
    6
    Nou dan kijk je inderdaad niet goed.. hihi.. In A'dam heb je twee H&M's die zwangerschapskleding verkopen. Die in de kalverstraat en aan de nieuwe dijk geloof ik. Ik heb 1 spijkerbroek van de H&M die zit nog steeds prima (goed wassen;)) en een stretch en die zit helemaal heerlijk! Verder heb je natuurlijk in a'dam ArenA een HELE grote Prenatal waar ze dus ook mooie positiebroeken verkopen (vorige week een zwarte skinny met bruine details aangeschaft van mamalicious)

ennnee als je even op www.hm.com kijkt en dan bij store locator kun je daaronder H&M MAMA (LADIES) aanklikken en dan zie je meteen welke H&M's de mama collectie hebben!

SUCCES!

Share This Page