Onze kleine man is 7 maanden en ik ben op zoek naar iets leuks voor hem om mee te spelen. Hij speelt vaak op de grond, op zijn buik. Begint een beetje te tijgeren en we merken dat hij het erg leuk vindt om tegen dingen aan te meppen/ te voelen/ bestuderen/ trekken/ naartoe tijgeren en hij vindt het vooral leuk als er dan geluid volgt. Wie heeft een leuke tip? We zijn niet heel erg van het "schreeuwerige" plastic speelgoed.
hier zoon van 6mnd, wat hier leuk speelgoed is: - leren telefoonhoesje - bakjes en bekers - buurmeisjes - tamboerijn - spiegeltje - mijn ketting met grote houten kralen
Hier is favoriet alles wat kraakt en nog wat andere dingen. Afstandbediening (vind ze heeeeel erg leuk vraag me niet waarom) Gsm van papa of mama De IPad. Spiegeltje Kraak dingen: Zak chips Pakje billendoekjes of snoetenpoetsers Pakje toastje Knipserboekje Allemaal een groot succes daar tijgert ze graag naar toe!
Wij hebben een ton vol duplo en alles wat de oudste bouwt breekt zij af. Heerlijk vind ze t! Verder ook veel van de oudste, serviesje, maar ook nog de rammelaars enzo.