Tip! Maar is het wat?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Hester, Oct 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Van Stephanie78 kreeg ik deze tip: Sleepy Wings Organic white- (waarvoor dank :D)

Voor onze baby die nu een spreidbroek heeft en daarmee niet goed meer in zijn puckababy past, maar deze eigenlijk nog wel nodig heeft tegen het wapperen van de armpjes 's nachts ;)

Het lijkt me wel handig, maar heeft iemand misschien deze vleugels al uitgeprobeerd?

2. Hester

Hester Niet meer actief

Niemand heeft de sleepy wings?

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Wij zelf hebben de vleugels niet gehad, wel een puckababy!

Mijn zus heeft de vleugels wel gebruikt bij haar zoontje om af te bouwen naar de puckababy! Ze was er zeer tevreden over en geeft baby toch een bepaalde vrijheid, maar kan zichzelf niet wakker maken door maaiende armpjes!

Ik denk dat het jou baby ook zal helpen!

Succes!

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb er geen ervaring mee, maar zo op het eerste gezicht lijkt het me wel makkelijk.

5. Hester

Hester Niet meer actief

Dank voor jullie reacties! Ik ga het gewoon uitproberen.

6. Mommy83

Mommy83 Actief lid

Aug 20, 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hester, laat je nog even weten of het wat is? Ben ook wel benieuwd namelijk....!

7. Meril

Meril Bekend lid

May 3, 2008
    671
    0
    0
    @Hester, ik ben ook wel heel benieuwd ja! Heb je ze al besteld? Vooral dat zelf de speen weer kunnen pakken lijkt me wel wat, die van ons slaapt meestal met speentje wel weer (45min) verder dus als hij dat zelf zou kunnen zou super zijn.

Benieuwd naar je bevindingen!

8. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

Feb 21, 2008
    590
    0
    0
    Hoi Hester. Hoe bevallen de wings? Ben erg benieuwd...

9. Meril

Meril Bekend lid

May 3, 2008
    671
    0
    0
    #9 Meril, Nov 23, 2011
    Last edited: Nov 23, 2011
    @Mirthe81, ik weet dat Hester de Wings niet gekocht heeft uiteindelijk maar wij wel omdat we ook problemen hadden met afbouwen puckababy en onrustige armpjes.

Bij ons zoontje werkte het helaas niet zo goed want hij ligt denk ik niet echt lekker met zn armpjes omhoog en in de wings is dat toch de houding die het beste ligt. Het is hem wel gelukt zelfstanding de speen uit de openingen te pakken maar die viel daarna dan weer snel uit zn mond dus dat voordeel hadden wij niet.
    Ik loop bij de fysio met hem en zij raadde de wings aan omdat zij er vanuit de praktijk goede ervaringen mee hadden, bij andere kindjes werkte het dus wel goed maar wij hebben een eigenwijsje denk ik ;)

Als je interesse hebt kan je me pb'en want ik heb ze nog liggen en gebruik ze dus niet meer. Hij heeft ze denk ik 3x een nachtje aangehad.

groetjes!

10. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

Feb 21, 2008
    590
    0
    0
    Ik heb weer een paar dagen ingebakerd, maar ze werd er steeds onrustiger door. Ik moet dus maar gewoon accepteren dat het een buikslaper is.
    In ieder geval bedankt voor het aanbod!

11. Hester

Hester Niet meer actief

Even een update: we hebben inderdaad de wings niet gekocht omdat hij na een nachtje of twee zonder puckababy toch gewoon goed ging slapen. Hij moest even wennen en toen lukt het gewoon ineens. Vandaar geen wings. Het leek me wel een fijn produkt.

Jullie succes ermee

Share This Page