Kleuren voor de babykamer

Discussion in 'De babyuitzet' started by roses, Jun 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Ik ben zelf gek van lavendelblauw/paars. Ik vind het een mooie kleur voor een babykamer, ik vind het kunnen voor zowel een jongetje als een meisje. Mijn vriend vindt het echter meer voor meisjes...
    Wat vinden jullie er van? Daar ben ik wel benieuwd naar..

2. Jowi 2006

Jowi 2006 Actief lid

Jun 21, 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    Ja lavendelblauw/paars vindt ik persoonlijk ook meer voor meisjes...!!!

3. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Ik vind het ook meer iets voor een meid.

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ook eigenlijk. Maar ja als je die kleur mooi vindt, kun je het natuurlijk ook met de aankleding nog jongensachtig maken.

5. deborah

deborah Actief lid

Dec 2, 2005
    348
    0
    0
    Wij hebben 1 wand blauwpaars/ lavendel en we krijgen een meisje.

IK vind het persoonlijk ook leuker voor een meisje, al ik het wel vind kunnen voor een jongen.

6. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Persoonlijk vind ik het een mooie meisjeskleur maar als jij die kleur echt mooi vind moet je je nix van anderen aantrekken en de babykamer in die kleur maken.....jij moet er tenslotte tegenaan kijken :)

7. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik vind het zowel voor jongen als voor meiden n mooie kleur.
    Denk dat je heel veel met de aankleding kan doen om er een echte jongens of echte meiden kamer van te maken.

8. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Het is een mooie kleur maar misschien een beetje een meiden kleur. Maar als jij die kleuren echt mooi vindt dan moet je gewoon voor die kleuren gaan. Het is tenslotte wel jou baby kamer.

9. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

Apr 19, 2006
    818
    0
    16
    Hmm ik vind de kleur voor allebei wel kunnen eigenlijk.

Ik vind het leuk om een beetje die tegenstellingen te 'shockeren'. Blauw voor een meisje bijvoorbeeld. Maarja, hier moet je maar net van houden.

Als je heel veel blauw bij het lavendelblauw doet dan word het al meer 'mannelijk'.

Liefs
    Sinnamon

10. Niet meer actief

hmm, ik zou het moeten zien denk ik, om er een oordeel over te kunnen geven, maar ja..hihi. Je gaat niet verven en dan zeggen..nah.. toch maar niet (alhoewel ik dat waarschijnlijk wel zou doen haha)

11. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Gewoon doen wat je zelf mooi vindt. Ikzelf vind dat het voor een jongen en een meisje mooi is; als je een jongetje krijgt, combineer je het bijv. met blauw, wordt het een meisje, dan kan je er roze o.i.d. bij doen, ook in de accessoires.

12. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ik vind het voor allebei kunnen hoor....ligt er maar net aan wat je met de accessoires doet

13. Sam22

Sam22 Actief lid

Jun 28, 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Wij hebben zacht geel op de muren en dan aqua blauwe en oranje accesoires....dat zou opzich voor beide kunnen maar paars vind ik echt voor een meid....

14. trutje

trutje Fanatiek lid

Apr 12, 2006
    3,411
    0
    0
    Volgens mij kan zelfs roze nog in een jongenskamer. Het ligt er zelf aan hoe truttig of stoer je het verder maakt een andere steunkleur of met accesoires.

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik vind Lavendelblauw/paars echt wel voor beiden kunnen hoor!
    Een vriendin van me had het ook en heeft het gecombineerd met zilver (handvaatjes etc) was echt heel leuk en ik vind als je dan het blauwe iets meer laat overheersen kan het heel mooi zijn!
    Maar ja smaken verschillen he..
    Zelf zijn we meer van het traditionele...de kans is hier groot dat we als we weten dat het een jongen wordt het kamertje ijsblauw met white-wash doen en bij een meiske toch iets met pastel rose en white-wash ;)

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik vind het ook voor beide kunnen hoor ;)
    Vind het een hele mooie kleur!!!!!!

17. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Ik denk dat het kan voor beiden. Het gaat toch om wat jullie mooi vinden!! Zelf gaan we de kamer inrichten met cremekleurige muren en bordeauxrode gordijnen. Dat zal ook wel niet iedereen mooi vinden voor beide geslachten, maar wij wel!!

Karin

18. fenniet23

fenniet23 Actief lid

Jul 22, 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Hoi hoi,

Ik doe de babykamer zacht beige met blauw/groene strepen!! En we weten nog niet wat het word maar ik vind dat wel een leuke rust gevende kleur.
    En als jij die kleur mooi vind maak je, als het een jongen word, gewoon iets stoerder met wat accenten ofzo.

Dikke kus Fennita

19. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Het kan voor beiden.

Als je het zou combineren met blauw (wat heel goed zou kunnen) of zilver zou ik het voor een jongen erg leuk vinden!

Share This Page