slaap trainer kindje 1 jaar ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poehbeertje, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    Hey me zoontje zit helemaal in vekeerd ritme sinds die met oud en nieuw wakker is geworden . Hij is om 5 uur al wakker( soms eerder). Dan laat ik die liggen en negeer ik hem maar om half 6 gaat die echt hard Krijzen en wilt die eruit. Het is niet van de honger, want ze fles krijgt die dan pas om half 7 en dan heeft hij er nog niet echt behoefte aan. Maar hij wilt dan pas om half 11 gaan slapen weer terwijl hij echt moe is . Nu vraag ik me af bijvoorbeeld die nijntje slaaptrainer ( als hij straks 1 is) hij is heel erg dol op liedje van nijntje. Als ik zo trainer koop en begin met half 6 of 6 uur 1 of 2 weekjes en dan steeds rek zou dat bij zo klein kindje al effect geven ? Aangezien hij echt dol op liedje is . Anders eventueel andere tips ?
    Groetjes ( hij gaat trouwens om half 8 na bed en wil dan rond kwart over 9 half 10 flesje ) nog later geven helpt niet was tip van cb... en zelf ben daar ook te moe voor .

2. Koon

Koon Niet meer actief

Wordt hij zelf wakker om 21.00/21.30? Zo niet, laten liggen. Zo wel, wat doe je als je hem geen fles geeft maar alleen een aai over zijn bol en zijn tutje (als hij die heeft natuurlijk?)
    Zo'n late avondvoeding is met 1 jaar eigenlijk niet meer nodig en misschien kan je kindje daardoor de diepe slaap niet pakken?
    Wat doet hij als je om 5.00 even een slokje water zou geven (in het donker!) en daarna hem weer neerlegt en zegt dat hij nog moet slapen?
    Ik denk dat zo'n wekker nog niet werkt. Mijn zoontje is 1,5 en die zou daar echt geen boodschap aan hebben.

3. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    Als ik die fles niet geef is die om 3 uur wakker haha vond ook rare tip dat cb zei nog later te geven .....dat laatste kan ik proberen maar hij staat echt in ze bed dan is meestal geen nut. Maar beloon ik hem dan niet met drinken ?

Deel Deze Pagina