wel of niet zwanger??

Discussion in 'Zwanger worden' started by girlymama2, Feb 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. girlymama2

Feb 25, 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik vroeg me af of t raak kan zijn deze maand. .......
    De 20e had ik me eisprong ervoor ern erna hebben we geklust maar vanaf de 20e heb ik ook een ongi gevoel dit duurt nu al 5 dgn, sinds vandaag wel veel plassen en opgezette buik.

Ik kan pas testen op de 6e maar word een beetje gek van t ongi gevoel. ....

Gr een twijfelkont

2. girlymama2

Feb 25, 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ff erbij vermelden dat ik zo nu en dan ook steekjes voel in me onderbuik....

3. arabesk

arabesk Actief lid

Mar 12, 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    Afwachten

4. girlymama2

Feb 25, 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar is t niet raar dat ik al 5 dgn een ongi gevoel heb?

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    ik heb dat ook vanaf m'n eisprong :) dus voor mij is het niet raar. Wordt naarmate de menstruatie nadert ook steeds "erger". en op dag 1 of 2 van de menstruatie is het weer over.

6. girlymama2

Feb 25, 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmz ok dit is voor mij de eerste keer dat ik hier last van heb. Hopelijk is t raak en dat t niet doorzet tot een menstruatie

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik had er ook al een tijd last van hoor pijn in mn buik beetje steken. maar bij mij was het niet de bedoeling dat ik zwanger zou zijn dus ik heb het ook niet als zodanig beken. En normaal heb ik wel vaker pijn in mijn onderbuik.
    Het kan alle kanten op. Denk ook wel dat als je je er actief op focust dat je misschien dingen duidelijke voelt waar je anders geen aandacht aan zou besteden maar nu extra betekenis geeft.

8. girlymama2

Feb 25, 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongipijn is aardig weg nu na dik 5 dagen ook de opgezette buik is veel minder. Nog 9 dgn wachten om te testen

9. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Rustig afwachten dan. Al begrijp ik dat rustig er voor jou niet helemaal bij zit ;) hoeveelste ronde is dit al?

10. girlymama2

Feb 25, 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    7e ronde 😊 en deze ronde valt gewoon meer op dan de andere dit niet eerder gehad namelijk haha dus ja word er wel een beetje ongedurig van 😉

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als je echt de 20e je eisprong had, is de eicel nog niet eens ingenesteld dus het is nog niet te zeggen of je zwanger bent.

Let niet op de symptomen; je lijf houd je te vaak voor de gek. Wacht rustig af, nog 8 dagen.

Share This Page