Ik heb een vraagje ik wil van 7 naar 6 flessen per dag. Omdat ze nu niet meer komt voor haar fles. Kan ik daar direct mee beginnen of moet je dat langzaam opbouwen? En hoelang duurt het voordat ze in haar nieuwe ritme komt? Ik zou graag advies willen hebben. Groetjes Aletta
Even gekopieerd en geplakt: Ik heb eigenlijk niet volgens een schema gevoed, eigenlijk meer voeden op verzoek. Ik maakte hem 's avonds om 23.00 wel altijd wakker voor zijn laatste avondfles en overdag liet ik niet meer dan 4 uur tussen zijn voedingen zitten. Ik weet niet hoeveel flesvoeding je geeft? Volgens mij zou je qua leeftijd zelfs op 5 flessen per dag kunnen gaan zitten, maar ik zou eerst kijken hoe het met 6 flessen gaat. Groetjes Saskia
"gewoon" kijken of hoe ze het doet als je er 3,5-4 uur tussen laat zitten, dan zit je aan het einde van de dag op 5 flessen en dan afwachten of ze 's nachts ook nog komt voor de 6e fles... Zoƫ zit op 5 flessen van 165 (drinkt ze niet altijd leeg) en komt 's nachts zo rond een uur of 4 (vanaf 20-20.30 uur).... succes