Tip nodig van tweeling mama's

Discussion in 'Baby en dreumes' started by rijtjes, Apr 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hallo tweeling mama's

Ik start in Juli als gastouder. Ik krijg in totaal 3 baby's waarvan er 2 maximaal tegelijk op een dag zijn. En uiteraard ook nog mijn eigen dochter die een heerlijke dreumes is. Nu zit mijn dochter eigenlijk sowieso altijd op mijn rug en zo niet dan loopt ze. Maar met 2 baby's daarbij is het wel zo fijn om een duo wagen te hebben. Welke raden jullie aan? Ik zal hem op marktplaats kopen en ik zag al de first wheels city twin.

Wil iemand misschien ervaringen met mij delen?

Alvast bedankt!

2. adi

adi Niet meer actief

Wij hadden een urban jungle duo, een geweldige wagen, en zeer makkelijk te sturen. Hij heeft zwenkwielen en luchtbanden, en kan met gemak met 1 hand gestuurd worden (mocht je dochter tegelijk aan de hand lopen)

3. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Wij hebben een bugoboo donkey, maar die zijn wel goud geld, ook op marktplaats. Voordeel is wel dat deze ook als enkele te gebruiken is, heel licht is en licht stuurt.

4. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    wij hebben de duowalker, superveel plezier van. stuurt heeel licht en rijdt goed op verschillende ondergronden als sneeuw en bos.

5. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Nov 12, 2008
    874
    0
    0
    Hier ook de urban jungle, rijdt licht en superwendbaar ook met 1 hand (aangezien dochter nog wel eens graag een handje wil is dat wel handig) hij ziet er groot uit maar is toch maar 10cm breder dan de enkele variant. De onze komt van marktplaats: alles erop en eraan met bakken, zittingen, voetenzakken etc. voor 200 euro. De 2 andere tweelingouders hier in de straat hebben/hadden hem ook.

Ik reed laatst de buggy van iemand anders een stukje opzij op de psz en schrok er een beetje van hoe zwaar en stroef dat ging terwijl dat karretje toch een stuk kleiner was dan mijn dubbele vrachtwagen.

6. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

Jan 16, 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de first wheels city twin en echt top! Zeker ook voor de prijs als mede van alle functies en veelzijdigheid!

Share This Page