ik schrijf in alle knuffels een telefoonnummer. Ik begin al te zien welke favoriet wordt van mijn jongste dochter. Er hangt vaak een labeltje aan die laat ik eraan zitten en daar staat mijn 06 op. Deze tip omdat er ontzettend veel advertenties van knuffel gezocht, help knuffel kwijt, etc, etc. staan op internet
Of.... je laat ze thuis! Haha. Alleen als we ergens anders gaan slapen, dan mogen ze mee. Verder zijn ze bedoelt voor in bed. En niet daar buiten. Dan heb ik het over de lievelingsknuffels uiteraard.
Dat voorkomt niet dat de knuffel kwijtraakt hoor Hoogstens dat de kans groter is dat hij terugkomt. Maar het kan helpen idd! Goeie tip voor als mijn meisjes wat ouder worden. Maar naar mijn idee kun je het beste, zodra je ziet dat een knuffel favoriet aan het worden, meteen een 2e (of 3e) aanschaffen! Mocht die niet meer te koop zijn, ben je hopelijk nog op tijd een ander knuffeltje favoriet te laten worden.
Ik heb trouwens wel allerlei reserve knuffels. Een stuk of 4 nijntjes ( die je gelukkig nog steeds bij de Blokker kan kopen, haha ). En voor mijn oudste 1 extra ezeltje. Daar zou ik graag nog wat van willen hebben, want ze zijn echt op. Hij heeft een slappe Tie ( zo heet 'ie ), daar is het vulsel uit en zitten overal gaten in. En een dikke Tie, die is vatsig door het vulsel van de slappe Tie.
Mijn tip is koop van de favo knuffels een paar exemplaren. en makkelijk verkrijgbare knuffel.s. Ook nog over een paar jaar p.s mijn zoon is ooit zijn favo knuffel verloren toen we uit waren in Slagharen hij is er weken van slag van geweest. En nu jaren later heeft hij het er soms nog over. Kan me zelf wel voor het hoofd slaan nu nog dat we hem verloren zijn. Ontroostbaar was die.
hier ook alleen de knuffels in bed, alleen als ze heel moe is of ziek is mag hij mee naar beneden. als we weg gaan neemt ze andere knuffels mee, en die mogen alleen in de bus/auto mee
Bij ons geen knuffels mee uit bed. Dus zijn dan ook niet kwijt de oudste heeft er 4 maar niet om kwijt te raken maar zo slijten ze niet hart kan ik ze ieder week wassen en als ze ziek is en ze spuugt erop heb ik er nog 3 (moet ze niet te vaak spugen natuurlijk) Maar daar ging het niet om ze heeft als baby een keer haar tandvlees heel erg bezeerd dus ik knip labels eruit sinds die tijd. Maar instrijklabels is een goed alternatief zet je erop bel aub snel 06-12345678 goeie tip vind ik het wel nooit aan gedacht.
Nog een tip: wissel elke 2 wk tot een maand de lievelingsknuffel met de reserve. Veel kinderen accepteren de reserve nl niet omdat ie niet zo ver afgesleten is of ruikt.
Hier vanaf het begin van de favo-knuffels 3 stuks gekocht en ze blijven ook gewoon in bed. Alleen als de kinderen gaan logeren of we gaan op vakantie, dan gaan ze mee.
Helaas is er voor mijn zoontje Tijs geen reserve doekje te krijgen. Het was een doekje van lodger die hij gratis bij een deken kreeg. Volgens lodger niet meer aan te komen omdat dit een gratis exemplaar was. Er zijn wel zo,n soort doekjes verkrijgbaar, maar is wil hij niet... Nu is het al aardig aan het verslijten .....