Hoi Onze meid wordt binnenkort 1 jaar. Nu vroeg ik mij af wat zoal leuk speelgoed is. Er is nu veel in de opruiming. Wij zelf hebben al iets voor haar. Het gaat meer om wanneer anderen mij vragen wat ze haar kunnen geven dat ik dan iets leuks kan noemen. Maar er is zoveel leuks. Ik dacht zelf aan het Kiekeboe Speeldorp van Fisher Price of is iets van Little people dan leuker? En duplo, kan dat al wel?
De speelstad van little people is erg leuk.(heet toch speelstad?) Mijn dochter speelt er heel graag mee en is ook erg leerzaam. Speel er zelf ook graag mee trouwens haha. Wat ook erg leuk gaat worden is een poppenwagentje, -bedje, -eetstoeltje. Dublo zou zeker al kunnen en anders heb je het maar alvast want dat gaat zeker een hottie speelgoed worden.
Het kiekeboodorp is hier erg populair! Little People ook trouwens maar het dorp wordt iedere keer weer opgezocht. Lotte vindt ook houten speelgoed nu erg interessant en dan vooral van die kralenbanen enzo. Veel succes en plezier met het zoeken
Mijn zoontje heeft zo'n autootje van kiekeboe maar hij vindt het geen succes (terwijl alle andere autootjes dat wel zijn). Maar dat verschilt natuurlijk enorm per kind. Little people is hier wel een succes. Verder hebben wij een houten piano gekregen en dat was het grootste succes van alle cadeaus. Hij speelt er dagelijks op Ook houten puzzels vindt ie heel interessant, al kan hij de stukken nog niet terug leggen. Dat vond ik zelf geen probleem aangezien het ook wel fijn is om uitdagende spullen te hebben die ze niet direct begrijpen. Andere oudjes maar wel succesvol; een houten stapeltoren (met van die ringen; die kan ie wel al), een vormenstoof (kan ie ook al als we het voor doen) en houten blokken. Uh ja, ik ben fan van hout
Met de 1e verjaardag was de Little People boerderij een groot succes. Met sinterklaas (toen was ze 19 mnd) heeft ze van Little People de Speel en Leer stad gekregen; vindt ze erg leuk. Ik had haar daar met 1 jaar nog wat te klein voor gevonden.. Tip: soms zijn er erg goede aanbiedingen van Little People; heb beiden voor de helft van de prijs bij Bart Smit gekocht...
Met 1 jaar waren hier stapelblokken, blokkenstoof en een loop auto erg populair. Duplo was ook er interessant, maar echt bouwen kwam een aantal maanden later. Tegenwoordig is hij er elke dag uren mee bezig.
ik vind het speelgoed van de vtech altijd heel leuk en ze reageren er ook zo leuk op. Als ze de lichtjes zien worden ze al vrolijk en als dan het muziekje er ook nog bij komt is het al helemaal pret en het is nog leerzaam speelgoed ook
-vtech -speelgoedkeukentje -pop met wagen -blokken -auto waar je op kan zitten en lkkr toeren door t huis -fisherprice verhalenboekje met muziek en lichtjes -loop auto -verkleedkleertjes -leuke kindermuziek cd's Op meer kom ik even niet Succes!
Met een jaar vond mn zoontje vooral alles met geluid leuk! Ook autos zijn nog steeds populair. Hij heeft ook een little people boederij en die vindt hij erg leuk(die heeft hij alleen nog niet zo lang). Duplo/lego is ongeveer leuk vanaf anderhalf, maar dat verschilt natuurlijk ook enorm per kind.
De duplo basisblokken vind mijn dochter erg leuk (ze is nu 16 maanden) Verder doet little peolple het erg goed hier (vooral de boerderij, de bus en de kermis) Kiekeboedorp heeft ze gehad maar keek ze niet naar om. Haar pop vind ze ook leuk, alles wat muziek maakt en de absolute favoriet hier is haar keukentje en de toebehoren daarvan
hier was een muziektafeltje een groot succes. Zit een xylofoon op, een bekken, een trommeltje en een rasp-ding. Staat op vanaf 3 jaar, maar onze kleine man (zelfs met motorische beperkingen) kan er goed mee op weg en vindt het geweldig!!!!
- Kiekeboespeeldorp en de trein (al is de trein al een aantal keren op het dorp gestort ). - Loopauto - Blokken - Schommel (in het kozijn)
Hier ook bijna de 1e verjaardag (gaat veel te snel eigenlijk!). Heb wat kleinigheidjes gevraagd, grote cadeaus vind ik echt overdreven voor zo'n kleine uk. Hier bv gevraagd: een leuke kleine paraplu voor komende zomer/najaar, een mapje voor tandenborstel enz voor als ze gaat logeren, muziekcd's met kinderliedjes of k3 of zo. Van opa's en oma's krijgt ze een schommel voor in de boom in de tuin, zelf weten we nog niet wat we kopen, in ieder geval geen speelgoed want daar heeft ze genoeg van. TV kijken doet ze helemaal nog niet, dat is maar een halve minuut interessant en dan kijkt ze al niet meer dus dvd's kopen we niet.