Hoi mama's (in spe)! Ik ben 34 weken zwanger en heb vannacht amper geslapen. Door enorme rugkramp/pijn kon ik geen lekkere houding vinden en werd op een gegeven moment ook misselijk van de druk van het koppie van ons kleintje. Na een vroege wandeling met de hond dacht ik ineens aan blaasontsteking. Ik heb/had enorme steken of een soort van brandende pijn onderin bij de schaamstreek. Dit leek op het bij mij zeer bekende gevoel van blaasontsteking, maar na controle vandaag blijk ik dit niet te hebben. Ik blijf wat misselijk, traag en moe en de krampen en pijnscheuten komen en gaan. De kleine is overigens ontzettend actief geweest vanmiddag! Heb het zelden zo druk en hard tekeer zien en voelen gaan. Klinkt dit bekend als indalingsweeen? Of is er een andere verklaring voor? De verloskundige belt me eind deze middag terug zodat ik de vraag aan haar kan stellen, maar ik ben erg benieuwd en de tijd kruipt voorbij!
kunnen indalingsweeen zijn ja, vooral die pijnscheuten herken ik! als de krampen wat langer aanhouden kunnen het ook voorweeen zijn, hier kun je nog weken mee door lopen. suc6
Ik ben ook 34 weken en 4 dagen en heb ook vaak het gevoel van indalen..het is onze 2e! kan geen lekkere houding meer vinden om te slapen en de harde buiken heb ik ook geregeld!
Op de rugpijn na herken ik echt alles! Dat is precies wat ik ook heb! Ik was me er ook al een beetje zorgen over aan 't maken en vroeg me ook al af wat het kon zijn. Ik kan je dus niet helpen, maar lees wel even mee! Laat je ook even weten wat de verloskundige heeft gezegd? Groetjes Masu