Ja maar volgens mij sturen jullie dag en nacht klachtenmail?!?! Lekker dan ik heb 'm wel en jullie niet hahahahahaaaaaa!! Ps: ik ga niet meer reageren! Geen tijd ervoor!
Getuigd van erg veel volwassenheid deze reactie En nee, heb gister 1 mailtje gestuurd, Thats it, net zoveel als jou man
Vindt je zelf dat jij wel volwassen bezig bent, dan? Eerder schreef je de garage niet eens te willen. Maar inmiddels zit je toch al zo'n twee pagina's te stampvoeten als een klein kind, omdat LiLaa 'm wel heeft gehad. M'n eerdere bericht was overigens bedoeld aan ieder in dit topic die, naar mijn mening, te ver gaat. Daarmee bedoel ik o.a. dreigen met rechtzaken, etc. Alleen was jij de enige die zich aangesproken voelde... Uiteraard ben ik het met jou/jullie eens dat Bol iedereen op dezelfde wijze had moeten compenseren. Maar het geeft wel aan dat dit echt een (prijs)fout was en men niet goed weet hoe ze ermee om moeten gaan. (inmiddels zal er wel over gesproken zijn en lijkt mij de kans vrij klein dat er nog iemand een garage voor de prijs van 10 euro zal krijgen) W.b.t. de taarten v/d Hema wat je eerder in je bericht aan haalde; dat was een stunt vanuit Hema. Dus er was ook al vooraf besproken wat ze de klanten vervolgens zouden aanbieden.
Werd net ineens gebeld door bol.com naar aanleiding van mijn mailtje dat ik het niet eerlijk vond dat sommige de garage wel voor 10 kregen of een cadeaubon van 25 ipv 5 die ik kreeg Ze vonden dat ik gelijk had wat betreft de garage, dat het niet eerlijk was dat sommige hem wel voor 10 kregen, of een cadeaubon van 25 kregen, en boden hun oprechte excuses aan, én een cadeaubon van 45 zodat ik de garage tóch voor 10 kan kopen ( is nu 55) plus de cadeaubon van 5 die ik al had is 50 Chapeau voor bol.com! Meteen iets leuks voor m'n zoontje besteld
Daantje, dat is idd heel netjes. Ben hier nog steeds aan het mailen met bol. Ik heb niet eens de verzendkosten weer gekregen. Ik had voor de garage een bon ingeleverd van tien euro, dus moest ik alleen 1,95 betalen. Maar dit heb ik dus nooit terug ontvangen en ik krijg ook geen mailtjes terug van bol. Zal eens kijken of ik een tel. nr. kan vinden, dan zal ik ze eens bellen.
@Elin: Fijn dat het goed is opgelost meid! @Fairy: een Efteling boek (is hij dol op) sprookjesboom de film, en nog een dvd en blij dat hij ermee is haha
Heeft iemand toevallig nog een kortingsbon/code die je niet gebruikt? Ik heb eventueel een code van LIHL om bij Truus te bestellen om te ruilen