shit ik heb nu spijt van dat ik heb gekozen voor de methode betalen met acceptgiro ( waarom heb ik daarvoor gekozen weet ik ook niet ) strax zeggen ze is een foutje dan kunnen ze hem zo annuleren das wel balen. Als ik al had betaald kon dat niet zo snel ? of wel?
Hihi vind het zo leuk, die dingen zijn zo duur en mijn kindje vind little people bij de gastouder zoooo leuk Ben helemaal blij met de tip!! Over 5 tot 7 dagen kan ze er thuis ook mee spelen!!! Voor haar verjaardag stond de dierentuin van little people in de planning. Nu heeft ze straks de dierentuin en de garage
Ben benieuwd of het idd een foutje is? We wachten het maar af..... We hebben er al 1, maar altijd leuk voor bij de oppas of cadeautje.
Ik werd via een andere site ook al op deze aanbieding gewezen. Top! Onze kleine moet nog geboren worden, maar deze aanbieding kon ik niet laten lopen voor deze prijs. Ik ben benieuwd.
Goeie tip! Ik heb 'm ook maar gelijk besteld. Geen geld die 10 euro. We bewaren 'm denk ik voor Sinterklaas of kerst, voor mijn zoontjes 1e verjaardag hadden we al een ander cadeau in gedachte.