Balen dat ik het nu pas lees! Volgende week wordt ons zoontje 1 en moesten er nog een kleinigheidje bij. Nu is hij weer 54,99 dat is een beetje te gek vooe erbij! Voor 10 had ik hem zeker besteld. Ben benieuwd of jullie hem echt voor dat geld krijgen.
Inderdaad nu weer de gewone prijs....ben blij dat ik toch voor acceptgiro heb gekozen en nog niet heb betaald
Ik ben ook benieuwd, bij de order staat dat de leverdatum 19 mei is. Lijkt me als dit een foutje is dat ze dit al wel hadden laten weten inmiddels?
Shiiiiit..... te lang gewacht. Ik wilde het nog even met m'n vriend overleggen en nu keek ik net op bol.com en hij staat er nu weer voor de dure prijs
Heb ik ook gedaan, dit met de reden mocht het een fout zijn en ze zijn gerechtigd het niet te hoeven leveren dan hoef ik niet weken lang achter mijn geld aan
ik heb gelijk betaald via i-deal, staat bij mij ook 19-5 verzenden. maar er stond sowieso wel op de site 5-7 werkdagen levertijd. volgens mij zijn ze wel verplicht het voor die prijs te leveren hoor. als jij in de winkel staat en er staat een verkeerde prijs voor zijn ze ook verplicht om het voor die prijs mee te geven daarna mogen ze het natuurlijk wel gewoon aanpassen
Dat denk ik niet, er is een wet dat als je weet dat de prijs niet reeel is dat ze het dan mogen corrigeren... Al hoop ik wel dat ze gewoon leveren!!
Inderdaad, bij mij ook. Ik denk dat het niet door gaat. Heel veel mensen op facebook en hier op zp hebben hem besteld. Dan moeten ze gigantisch veel leveren
Er zijn nu vast honderden mensen die hem besteld hebben. Hoe komen ze aan zoveel garage's? Ik denk dat het een fout is Maar ik hoop nog steeds dat het wel doorgaat. Haha