Ik ben nog steeds over en weer aan het mailen met bol. Heb ook eigenlijk best wel zin om dit voor de geschillencommissie te laten komen. Ik denk echt dat ze zich niet kunnen beroepen op een kennelijke vergissing.
netjes hoor.. Geachte heer/mevrouw .., In eerdere correspondentie hebben wij meerdere malen aangegeven dat wij u niet verder tegemoet kunnen komen. Overige vragen hierover zullen wij niet meer in behandeling nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Antho
Ik heb er ook net een mail heen gedaan, met de vraag waarom anderen hem wel hebben gekregen voor die prijs. Ben benieuwd wat ik terug krijg.
Ik hoop dat jullie 'm ook krijgen, want het is een super speelgoed!! Kaan vind het heeeeeeel leukkk En 10 euro is niks!!! Is gewoon gratis
Ik heb die 5 euro tegoedbon maar geaccepteerd. Ik heb eerder met bol problemen gehad met leveringen en betalingen en wat een enorm gezeik was dat, voor 15 euro extra korting begin ik daar niet aan (werk liever een uurtje over ). Wie overigens de garage voor 30 euro wil kopen, moet eens op amazon.co.uk kijken: Fisher-Price Little People Racin' Ramps Garage: Amazon.co.uk: Toys & Games enige nadeel is dat je pas gratis verzendig hebt vanaf 25 pond (super saver delivery). De boerderij is er trouwens 31 euro: Fisher-Price Little People Animal Sounds Farm: Amazon.co.uk: Toys & Games
Of eens even naar Kassa mailen, die vinden dit soort dingen ook leuk! Maar dan moeten jullie dit wel allemaal doen!!!
nog updates? vind dit wel interessant iemand bol al gemaild met de link van dit topic? ik ga dat voor de gein maar eens doen edit: leuke mail verzonden.. ben benieuwd wat ze zeggen waarom er onderscheid word gemaakt tussen verschillende mensen als niemand nu de garage voor 10 kreeg ala, maar nu krijgen sommige hem wel en dat vind ik echt schandalig garage is nu weer 55, dat is toch een korting van 45, en wij worden afgescheept met een lullige cadeaubon van 5 mij gaat het gewoon om het principe, kan niet zo goed tegen onrecht..die garage boeit me niet zoveel haha
Jeetje, ik vind dat sommige van jullie wel erg ver gaan, zeg. Het is leuk voor degene die 'm wel heeft gekregen. Maar kom op, jullie wisten van te voren toch wel dat die prijs eigenlijk te mooi was om waar te zijn? Dus zo'n cadeaubon, of dat nu 5, 10 of 25 euro, is dan toch al mooi mee genomen. En als ik dan bijv. hierboven lees dat het mensen eigenlijk niet eens echt om die garage gaat, dan vraag ik me echt af waar je mee bezig bent...
Nou, het was geprijsd voor een tientje Iedereen kreeg een dag later een mail dat dat feest niet doorging en een cadeaubon voor 5 Maar nu blijkt dat sommige hem WEL voor 10 hebben gekregen, en sommige zelfs een cadeaubon van 25 hebben. Dat vind ik (en meerdere) een "naaistreek" van bol.com en dus niet netjes en maakt dus onderscheid. Je hoort je klanten gelijk te behandelen! En vaak is het wel zo dat als een winkel iets fout prijst ze dit mee horen te geven mits het reëel is! Het gaat mij dus om het principe, die garage boeit me niet, als ik m wil koop ik m wel voor 55 maar het gaat me gewoon om het principe dat bol.com onderscheid maakt Daarbij is 10 eigelijk geen super raar bedrag ofzo. Bij de Hema kreeg men ook gratis taarten omdat ze verkeerd geprijsd waren, en bij meerdere gevallen zo Vind het gewoon schandalig van bol om onderscheid te maken, en kan slecht tegen dit soort onrecht. Als ze nou niemand hadden voorgetrokken oké, maar sommige krijgen een bon van 25 of de garage voor 10 en dat vind ik een klotestreek
Ik kwam net dit tegen op een andere site, ging daar ook over die garage. Wie een product adverteert voor een bepaalde prijs, wekt de indruk bij lezers dat hij een aanbod doet om het product te verkopen tegen die prijs. Het kan natuurlijk dat de adverteerder niet wilde verkopen tegen die prijs. Maar de wet zegt dat wanneer die indruk bij de wederpartij gerechtvaardigd is, de adverteerder toch vastzit aan de koop (art. 3:35 BW). Je kunt dus als verkoper niet zomaar zeggen dat had ik niet bedoeld en onder je verplichtingen uitkomen.
Chantal meid ik ben het helemaal met je eens. Het is inderdaad leuk als je het hebt gekregen, that's it. Bij deze heb ik dan de fototje van mijn zoon en de garage wat ik eerder had gepost verwijderd omdat ik ook vind dat dit een beetje te ver gaat.
@Lilaa, maar jouw man had toch een klachtenmail gestuurd? Ik denk dat daar toch ook wel het 1 en ander instond aangezien je de enige bent die de garage wel heeft gekregen..
tsja, je man heeft zelf ook een klachtenmail gestuurd wat er toe leidde dat je de garage wél kreeg, en nu vind je het raar dat wij dat ook doen toen bekend was dat niemand hem voor 10 euro kreeg hadden jullie het er ook bij kunnen laten zitten en denken ''jammer dan'', maar ook jullie stuurden en klachtenmail naar bol, dus raar om iemand daarop af te keuren terwijl je zelf hetzelfde hebt gedaan