Dreumes lijkt bang in bed snachts

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Angeliekie, Sep 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

Apr 29, 2013
    520
    8
    18
    Na ruim een week (eerder ook wel af en aan) niet echt geslapen te hebben toch maar eens aan jullie voorleggen.

Zoontje wordt iedere nacht een aantal keer wakker, hij begint dan keihard te huilen en gillen. Hij kijkt dan ook heel angstig en heeft echt traantjes. Wij gaan er dan heen en pakken hem op, stellen hem gerust, dan gaat het opzich wel. Wel reikt hij steeds naar iets met z'n handje?

Als we hem dan terug leggen begint ie zo hard te huilen, ik denk dan dat ie bang is? Uiteindelijk valt ie weer heel even in slaap.

Overdag heeft hij er trouwens geen last van, hij doet netjes 2 slaapjes van 1,5 uur.
    Nachtlampje hebben we op de babyfoon dus helemaal donker is het niet.

Overigens heb ik hem al vaker bij mij in bed gehad dan slaapt hij ook zo onrustig dus volgens mij is het niet dat hij bij mij/ons wil.

Heel verhaal weer... Iemand herkenning / tips?

Oja, de kiezen zouden moeten doorkomen maar ik voel nog niets en ik denk niet dat dat het is want als hij opgepakt wordt is het over...

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,147
    3,173
    113
    nachtmerries?

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hoeveel licht geeft dat nachtlampje? Het nachtlampje op onze babyfoon geeft heel weinig licht.

Hij had ook een lampje van de ikea, dat spookje maar sinds kort toch weer bang.
    Nu een echt goed nachtlampje gekocht wat naar mijn idee te veel licht geeft maar hij slaapt wel weer goed.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het kunnen toch kiezen zijn. Mijn ervaring is veel pijn en zodra ik iets zag ging het beter.
    Met liggen kan je meer tandpijn hebben dan met rechtzitten/spelen. Met liggen kan het lekker naar je oren trekken zodat je je hartslag voelt bonken.
    Je kan altijd eens een paracetamol proberen. Word hij 15/25min na de paracatamol rustig en wil weer gaan slapen dan is het toch pijn. Blijft hij onrustig is het iets anders

5. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

Apr 29, 2013
    520
    8
    18
    Nachtlampje geeft volgens mij genoeg licht, anders ziet hij overal de schaduwen van zijn spullen, dat maakt hem dan nog banger denk ik?

Ik ga vanavond dan toch maar weer voelen in zijn mond en evt. als hij weer niet slaapt een zetpil geven...

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ons nachtlampje geeft zoveel licht dat hij alles in zijn kamer kan zien. Zelfs al zou er een mier op de muur kruipen aan de andere kant van de kamer:)

7. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Ons nachtlampje is naar mijn gevoel ook zo sterk dat ze bijna met het volle licht aan slaapt. Maar zonder is ze bang.

Maar het kunnen natuurlijk ook 101 andere dingen zijn. Heeft hij een knuffel of tutje?

8. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

Apr 29, 2013
    520
    8
    18
    Ik vind het zo gek dat hij er overdag geen last van heeft dus pijn kan ik niet echt plaatsen.
    Hij heeft 2 knuffels in bed maar daar kijkt ie niet echt naar om als hij echt moe is, als hij wakker is speelt hij er wel mee en 'praat' hij ertegen.

Toch ook maar een echt nachtlampje proberen dan. Overdag is het ook heel licht op zijn kamer.

Share This Page