Ligt eraan hoe groot je hotelkamer is Maar ik weet niet of je een draagdoek hebt? Ik kreeg de tip om de spleet op te vullen met evt.een opgerolde handdoek en dan een lange draagdoek over de breedte van het bed te leggen, onder het bed stevig vastknopen tadaaaa. Maar ja, daar heb je dus wel een draagdoek voor nodig..
ik zou een groot hoeslaken meenemen wat je om de matrassen heen kan trekken, dan kan ze er nooit tussen vallen als ze in het midden ligt. en dan evt de spleet eronder opvullen met een laken ofzo
Okey dank jullie wel! Veel tips! Ik ga hoeslaken 2 persoons nemen, kleine hoeslaken en top van aerosleep. Ik weet niet hoe is het "even oefenen thuis met campingbedje" of "leggen met fafi knuffel" ))) ofwel dat valt niet eens te proberen we zijn gelukkig van ledikant af en ze krijst nu tenminste niet als een varkentje. Met campingbedje als ze daar stap zet gaat ze gelijk krijsen dus knuffel of niet tranen kan dat niet is aparte kindje hier ze laat niet haar wil tegenhouden en je kan haar niets opleggen van wat jij wil... Dus campingbedje zetten we niet eens op.. Vakantie net gehad daar was campingbedje met matras en aerosleep maar lukte niet gewoon ze krijste hele avond op opblaas bed gelegd- sliep gelijk. Dus we legden haar hier en laten gingen zelf bijliggen was wel krap met 150 breed maar viel mee want bij overleggen ligt ze net in bedje gaat wakker worden ziet dat, staat, krijst.. We gaan proberen daar iets regelen met receptie beters want niemand zit daar te wachten op gekrijs... Anders gewoon zo: opvullen, hoeslaken overheen, desnoods top van aerosleep onder en slapen.
VYSSA SLAPPNA Matras voor babybed - IKEA je kan het goedkoopste matrasje van ikea meenemen en tussen jullie inleggen. Is niet zo dik, anders kijk je tegen een matras aan.
Lijkt mij echt super vervelend! Ik lees wel regelmatig in jou berichten dat jullie dochter altijd haar zin MOET krijgen en dus ook krijgt terwijl ze nog zo jong is. Elk kind is anders maar ik denk dat je zeker grenzen moet gaan stellen omdat ze anders op latere leeftijd onhandelbaar gaat worden. Nu lijkt het nog leuk die eigen mening, later is het gewoon vervelend en bijdehand.