Ik had vrijdag negatieve test maar aangezien mij menst uitbleef nog een test gedaan die was positief! Nu hoor je ook wel vaker dat je een test hedaan hebt bij gyn komt en toch niet zwanger blijkt! Toch nog een test er tegenaan gooien of gewoon erop vertrouwen?!
Natuurlijk kan je altijd nog een test doen. Zijn zat meiden hier die na een positieve streepjes test bijvoorbeeld nog de digitale doen van clearblue met weken indicator. Omdat die test toch wel heeel duidelijk is.
Ja hoor, gewoon nog een test doen. Ik vind het leuk om testrijtje te zien, zo mooi om de lijntjes te zien oplopen!
Natuurlijk kun je nog een test doen als je er niet zeker van bent! Dan raad ik wel aan om bv clearblue te kopen. Dat zijn die digitale. Kan niet missen
Die digitale zijn niet per definitie beter. Deze zijn minder gevoelig en hebben meer HCG nodig om goed uit te slaan. Het is alleen leuk om te zien hoe lang je eventueel zwanger bent. In principe is 1 test voldoende (welk merk dan ook)...positief is positief. Dus bespaar jezelf het geld en stop met testen.
Het uitslaan van vals positief is in heel uitzonderlijke gevallen...als je bijvoorbeeld hormonen slikt. Ik zeg niet, dat het niet alsnog uit kan lopen op een aankomende miskraam. Maar die garantie krijg je ook niet als je door blijft testen.
Positief is in principe positief hoor. Ik heb bij slle drie meerdere testen gedaan. Gewoon omdat t kan. Nogmaals de bevestiging dat t echt zo is. Gefeliciteerd!
Omdat de test dan ook gewoon positief kan uitslaan.... Laat svp zitten (of even goed lezen svp)...het ging erom dat een positieve test in principe gewoon positief is! En er slechts uitzonderlijke gevallen zijn wanneer dit vals positief is. Nogmaal ik denk dat TS gewoon zwanger is en niet onnodig hoeft te blijven testen!
Ik kan me voorstellen dat het net wat meer zekerheid geeft als je nog een positieve test hebt dus waarom niet? Mijn ervaring met die digitale testen is trouwens dat ze helemaal niet zo fijn zijn. Bij mijn miskraam wisselde die test op dezelfde dag van niet zwanger (had 2 weken eerder al duidelijk positief getest, deed t alleen voor de weken indicator) tot toch weer 1-2 weken zwanger. Nu snap ik dat het geen goed voorbeeld is maar ik dat geval was een lichter wordende streep voor mij duidelijker geweest dan zulke wisselende digitale uitslagen. Al voelde ik toen ook wel aan dat er iets niet goed zat. Excuus voor het nare verhaal maar ik zou dus gewoon vandaag of morgen nog een gewone test doen TO! Succes en alvast voorzichtig gefeliciteerd!