Kwam er een tijd terug achter dat hij hier iets van heeft opgegeten.... Ben zo geschrokken Gifwijzer bekeken gedaan wat er stond...nightcare gebeld en ze zeiden iets vettigs geven en hem in de gaten houden Ze vroeg of er waterstofperoxide inzat.., geen idee? Jeetje ben zo geschrokken en let altijd zo goed op... Hoeveel hij heeft gegeten...tja moeilijk... Niet ontzettend veel maar toch wat... Het is deze en dan de blauwe...
Bah wat naar! Ik vond wel dit online: http://www.rb-msds.com.au/uploadedFiles/pdf/Harpic%20Hygienic-v4-D0209894.pdf edit: hier staan de ingrediënten in en zie geen waterstofperoxide staan
Thx zo snel zie ik geen waterstofperoxide ... Zou ook even niet weten wat er dan zou moeten gebeuren als het er wel inzat? Bah zit nog te shaken.... Ben altijd zo voorzichtig !
Ik heb de donkerblauwe. Er staat bij mij op dat je zelfs niet aan mag raken met de vingers. Erg chemisch spul natuurlijk. Hoelang geleden is het gebeurd ?
Zou me ook rot schrikken, wat vervelend zeg! Heeft de dokter verder niets gezegd? Er staat trouwens in die PDF dat je hem 2 glazen water moet geven?
Ik merk nog niks aan hem.... P Voor hetzelfde geld heeft hij minimaal iets binnengekregen. De assistente zei ook dat je binnen een uur wel iets moest merken,.. De komende uren rechtop laten zitten. Het meest gevaarlijk is als ze gaan spugen door schuimvorming kan er dan iets in de longen komen en een chemische longontsteking veroorzaken
Het zal denk ik niet veel zijn..aangezien het vast heeeel vies is..maar toch eng. Hou m maar in de gaten. Mijn dochter had ooit afwasmiddel op. Ze ging er gelijk van overgeven. Maar dat was juist niet goed want dan kon ze longontsteking krijgen.
Hier heeft mijn zoontje gister de babyolie te pakken gehad. (Was hem al kwijt, lag blijkbaar achter zijn kast, en hij had het gevonden) Huisarts gaf aan dat ik hem 6 uur lang niet mocht laten liggen, hij heeft dus geslapen in de doek. En verder proberen te voorkomen dat hij misselijk zou worden en moet spugen. Omdat het idd dan naar boven komt en wellicht de longen inschiet. Hij is van zichzelf al een spugerd, en zo ook gister na het voorval dus. Ha gaf aan hem goed in de gaten te houden (min 12 uur, hij heeft dus ook naast me gelegen snachts) Bij koorts of vreemde ademhaling moest ik meteen aan de bel trekken. Is verder niets aan de hand geweest. Hoop dat het, net als hier, meevalt!!
Oh ik heb dat ook een keer meegemaakt. Bezig met zindelijkheidstraining, meneertje moest poepen. Dus ik liet hem even alleen. De kleine zat erin te graaien en ik was zoooo bang dat hij zijn vingers in zijn mondje had gehad. Tegen mij zeiden ze toen koffiemelk laten drinken. Niks aan overgehouden trouwens.... Volgens mij had hij er ook niets van binnengekregen maar ik heb die koffiemelk voor alle zekerheid toch lepeltje voor lepeltje gegeven. Dus dat kun je eventueel ook nog geven, is ook lekker vet!
Ik zou hem dan iets van een boterhamworst of kaas geven. Geen mayonaise en boter. Daar wordt hij alleen al misselijk van om dat puur te geven.
Even een lijstje van wat mijn zoon allemaal al gegeten heeft: Allesreiniger gedronken (Vet eten geven inderdaad). Sigarettenpeuk opgegeten (klein stukje, maar moest toen toch even langskomen). Meubelolie (hiervan wist ik niet zeker of hij het ophad, maar moest handelen alsof het wel zo was. Dus opletten etc.) Shampoo (gelukkig vond hij dit zooo smerig dat hij het gelijk uitspuugde). Oog Make-Up Reiniger (dit kon gelukkig totaal niet kwaad). Mijn zoon is zeer inventief een weet echt OVERAL bij te komen. Nu staan alle echt gevaarlijke stoffen hoog, of achter slot en grendel. Gelukkig krijgt hij nu een leeftijd waarbij hij snapt dat sigaretten e.d. echt niet lekker smaken . Moraal van het verhaal: Ik snap echt zo goed dat je geschrokken bent. Maar voel jezelf niet schuldig. Kinderen eten graag allerlei troep. Mijn zoon was zelfs nog een mild geval, zei de arts van de HAP .