Wauw wat een superspul Net even gekolf en kolf binnen een paarmin 155cc. En dat terwijl ik mijn dochtertje vandaag alleen de eerste voeding zelf heb kunnen geven en dus al 4 x gekolfd had vandaag! (eerste keer voor haar voeding 120cc daarna 3 x op mijn werk 140 / 110 / 40 cc) En nu net thuis dus 155 cc Nou ik hoop dat mijn 2 kolfsessies op het werk dan ook wat beter gaan scheelt een hoop werk op de andere dagen
Ik hoorde ooit een vader zeggen dat na de bevalling zijn vrouw vrolijk meespoot...maar dat heeft niet iedereen hoor.
Eerst kolfde is 6 keer epr dag maarw erd zo ziek dat ik het afbouwde naar 5 keer. Ik had maximaal 90 cc uit beide borsten. In de tussentijd is het minder geworden naar 30 cc. Nu kolf ik 4keer omdat ik al 9 kilo ben afgevallen en heel moe ben. maar sinds vandaag ga ik het om de uur doen om d eproductie op gang te krijgen!
Ik hoop dat het bij jou ook weer wat meer opgang komt meis. Goed, zitten te wachten tot ze overgeplaatst word naar een streek ziekenhuis. Maar er is nu steeds geen plek. Verder groeit ze als kool ze is nu 1850gr. Is uit de couve en ligt al in een bedje.. houdt zich zelf warm. Nog wel is een daling maar dat is normaal voor de leeftijd he. En eergisteren wat uit de borst gedronken maar was heel weinig en gisteren hapte ze goed toe en hoorde je het zo in haar maagje 'vallen'. Daarna is ze wel heel moe en rolte ze in slaap maar elke dag even oefenen. Hoe is het met jou meisje?
Jufffie en Moon ik heb heel, heel, heel veel bewondering voor jullie! Al die stress van zo'n vroeggeboren kindje, en dan toch kolven om ze van mm te voorzien. Super hoor!
Thnx.. is toch het minste wat je kan doen denk ik dan maar. Soms dan denk ik wel van pfff alweer aan die dingen, zkr toen het de eerst 1,5 week niet echt super liep. Kon moeilijk m'n draai er in vinden en ze hadden gezegd om de 3 uur. Dus was erg op de tijd Nu ga ik er wat losser mee om en kijk ik niet zo precies naar de 3 uur. En is de productie een stuk beter omdat ik meer rust heb. En had ook BV gegeven als ze niet te vroeg was. Maar kan niet wachten tot ze thuis is en volledig aan de borst zit (als dat allemaal gaat lukken natuurlijk)
Als je zoveel afvalt en zo moe bent, ga dan alsjeblieft even naar de huisarts en laat even bloed prikken. Na een bevalling zie je vaak dat het hb te laag is, of dat je schildklierwerking verstoord is. Allebei is prima te behandelen, terwijl je gewoon je kind kunt blijven voeden!