Ons zoontje wordt ringdrager!

Discussion in 'Mama en gezin' started by bolkje, Apr 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mijn zusje en zwager hebben het de laatste tijd vrij vaak over trouwen en zijn er ook al een beetje over aan het fantaseren. Nu weet ik dat hij een huwelijksaanzoek aan het voorbereiden is, maar hij vertelt er niks over aan mij, omdat ik het echt niet geheim zou kunnen houden voor mijn zusje...

Maargoed :p

Mijn zus en ik fantaseren dus wel eens over hun trouwdag en mijn zusje wil dus graag dat ons zoontje de ringdrager wordt, dus de ringen aangeeft tijdens de ceremonie.

Is 2 jaar en 9 maanden een leeftijd waarop een kindje deze verantwoordelijkheid al aankan eigenlijk??

En wie heeft er leuke foto's van hun kindjes die dit ook doen? Alvast voor kleding-inspiratie :D

(Ik geloof dat ik ongeveer net zo enthousiast ben voor dat hele trouwgebeuren als mijn zus zelf :D )

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier was mijn dochter vorig jaar bruidsmeisje . Ze was toen net 2. Het meeste ging best goed maar ze is een rustig meisje,het andere bruidsmeisje was ook 2 maar die rende de hele tijd van hot naar her.
    Foto heb je dus weinig aan aangezien ik aanneem dat je je zoontje geen wit jurkje aan wil doen. :)

3. Nee, dat niet... Maar als je wilt showen sta ik er altijd voor open hoor :D I love weddings :D

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi - onze dochters zijn eind van de zomer bruidsmeisjes :) super leuk :) .

Wij hebben zelf gekeken voor kleding bij: Suits you well - Gelegenheidskleding , www.humpiedump.nl (winkel in spijkenisse) , maar zijn uiteindelijk geslaagd bij D-moda (in voorburg) .

Zolang ze niet te veel verwachten van je kindje ;) komt het wel goed allemaal. Toen m'n oudste 2 jaar en 3 maanden was (en ik 36 weken zwanger pfff) - was ze ook bruidsmeisje. Maar het was superleuk allemaal.

Ringen kunnen trouwens ook gebracht worden in een roos, in een knuffelbeer etc ;) .

5. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,258
    11,864
    113
    Onze oudste mocht dat ook toen hij zo oud was, maar toen het moment daar was, durfde hij niet. Dit was in het gemeentehuis.
    Bij het trouwen in de kerk, een tijd later in de zomer, was hij samen met zijn broertje en ook alweer wat ouder en toen ging het helemaal goed.
    Ik had trouwens de pakjes (3 delig met strikje) via internet in dezelfde kleur (blauw) als de bruidegom. Heel erg schattig.

6. Da's wel héél schattig inderdaad :D

7. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,258
    11,864
    113
  8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Onze meisjes waren bruidsmeisjes toen wijzelf trouwden. Ze waren toen 3 jaar en 9 maanden en precies ;) 1,5 jaar. De ringen zaten in een roos, de oudste deed het heel goed, de jongste brak meteen het klepje van de roos :D. Zij had trouwens ook de roos met de goedkoopste ring, voor de zekerheid ;). Foto's heb ik niet zo bij de hand, zal van de week misschien even kijken of ik wat kan plaatsen :)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Hier jurkjes via suitsyouwell, daarna als verkleedkleding gebruikt ;)

Share This Page