Dames bij de prenatal heb je eigen merk spenen, 2 voor 3 euro, die hetzelfde zijn als de bibi spenen. De nuk spenen van Duitsland hebben ook dezelfde vorm. Ik dacht zeg het even want ik heb me toch wat afgezocht
Oh dat is fijn!! is hij ook dezelfde lengte? De NUK is namelijk iets minder lang of slank merk ik. Mijn zoontje is daar ook niet tevreden mee. Wil alleen de bibi...al van alles geprobeerd ook.
Komen er ooit nog bibi spenen op de markt? De schappen blijven maar leeg.... En hier ook een bibi verslaafde! Bedankt voor de tip!
Fijn! De NUK gaat hier ook goed en ook de Hema speen. DR. Brown, difrax dental en allerlei andere niet. Op marktplaats staan ook nog oude partijen te koop
even bij google intypen bibi oud model. Dan kom je op een site van een apotheek in belgië volgens mij, daar kan je ze gewoon online bestellen.
Zal even een foto maken voor het verschil van alle drie. De prenatal speen is alleen 6 tot 12 mnd en de bibi en nuk 0 tot 6 dus beetje kleiner...een moment
Je kan hier: Dé onlineshop voor al uw bibi producten - bibi-online.nl Ook de oude bibi speen kopen. Maar ook die gooit hij eruit. Is toch iets anders dan de nieuwe versie. Waar heb jij de NUK gekocht? Ik heb een iets ander model, dus misschien komt het daar door.
De oude bibi speen is in sommige prenatal filialen in v&d nog te koop...... In ieder geval in Groningen.
Mn schoonzus had die thuis liggen voor t geval hij daar is en we de speen vergeten waren. In Duitsland ergens...maar waar...i dont know
Heb drie verschillende spenen van de nuk besteld kijken of er iets lijkt op die van bibi en anders alle 3 weer terug sturen.
Wordt hier niet geaccepteerd.. want de nieuwe bibi-spenen zijn langer en die wil ze alleen maar.. zucht.. inmiddels voor 30 euro aan spenen liggen om te proberen.