Dag dames, Ik vraag me af wanneer de moedervlekken ongeveer ontstaan of kan dat heel verschillend zijn? Dl heeft nog geen moedervlekken. Ml en ik hebben wel aardig wat moedervlekken dus verwacht dat dl er ook wel aardig wat zal krijgen. Ben benieuwd naar jullie reacties
Daar had ik het toevallig vandaag met m'n collega over! Wij weten het ook niet en ben ook benieuwd! Hier heet zoonlief ook nog geen moedervlekken.
Het schijnt dat sommige baby's zelfs geboren worden met moedervlekken. Hier heeft zoonlief 1 moedervlek op zijn rug, die was er ineens toen hij 6 maanden was. Verder nog geen kunnen ontdekken. Manlief en ik hebben niet veel moedervlekken dus ben benieuwd hoeveel er nog bij gaan komen.
Wij hebben beide veel/grote moedervlekken. Dl heeft sinds een phald jaartje ongeveer een heel klein moedervlekje op haar wang. Ze is wel geboren met twee pigmentvlekken. Maar inderdaad ook benieuwd wanneer het zich verder ontwikkeld!
Hier eentje ontdekt vanaf een maand of vier, vlak boven de bilspleet. Ik maar poetsen, poep gaat er niet af! Vind het eigenlijk best schattig Verder nog helemaal nergens...
Hier een heel klein moedervlekje bij dochter ontdekt met 9 maanden en een maand later nog eentje. Heb er ook even op staan poetsen
Mijn oudste zoon heeft nog geen moedervlekken die is bijna 4 jaar. en me jongste zoon van 13 maanden heeft er al 1 sinds zijn geboorte. en mijn neefje van 11 maanden heeft er ook al 1 sinds de geboorte dus denk dat het super verschillend is allemaal. zelf zijn wij ook benieuwd hoe het veder gaat ontwikkelen, mijn man is rozig en heeft veel sproten vooral op ze rug mijn kids zijn ook rozig maar die hebben nog geen 1 sproet dus denk dat het afwachten is met de jaren hahaha. en het zelfde verhaal met de kleur ogen
Hihihi, heerlijk al die poetsenden moeders! Heeeel herkenbaar! Vooral als het op een plek zit waar normaal gesproken ook al vaak gepoetst moet worden
Ik ben (schijnbaar) geboren met een relatief grote moedervlek. Het was het 1e wat mijn oma opviel zei ze haha
Ik zat het me toevallig gisteren ook af te vragen! Heb ooit gelezen dat het moedervlekken er direct vanaf de geboorte zijn en daarom ook moedervlekken heten, maar da's dus niet waar Zl heeft er ook nog geen maar gezien de sproeten van ml verwacht ik wel dat ze nog gaan komen
Ja hier ook haha, hij zit op de binnenkant van haar hand. Kwam ongeveer met een jaar. En ik maar denken dat de hagelslag er niet af kwam. Zoon heeft sinds kort pas een moedervlekje, hij is nu 6,5.
Hier ook een kindje geboren met een hele grote moedervlek op beentje. Inmiddels heeft ze er een paar bij gekregen (is nu 1 jaar).
Dank jullie wel voor de reacties. Gelukkig ben ik dus niet de enige die zich dit afvraagt Als ik de reacties goed begrijp zit er opeens een vlek die ik er niet afgepoetst krijg? Ik had eigenlijk gedacht dat zo'n moedervlek geleidelijk zou ontstaan. Eerst een stukje onrustige huid wat dan steeds donkerder kleurt. Maar dat heb ik mis dus.. Ik ga de eerste moedervlek maar afwachten dan
Onze beide dochters hebben ieder 1 moedervlekje. En al vanaf de geboorte. Oudste heeft een best grote moedervlek onder haar voetje (voetzool) best bijzonder vind ik Jongste dochter eentje op haar beentje een heel kleintje.