Het leed dat schoenen heet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Strijkkraal, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    aarrgghhh ... wat een drama, schoentjes kopen voor een dreumes.

en vooral ... wat een klein assortiment is er beschikbaar voor maat 20/21. Voor meisjes komt je bijna altijd op roze of zilver en eerlijk gezegd komt dat mijn strot uit ... ik wil gewoon een paar bruine of zwarte booties (wat geen tijgerprint) voor een beetje een betaalbare prijs.

Wie heeft er tips??

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Huh, genoeg dacht ik. Hier maat 21 en is genoeg te krijgen:
    Renata, clic, bunnies, shoesme, hip, pinnochio, davelab
    Topshoe.nl, gagagaaf.nl, shoebana.nl etc

Ik kan bijv nooit kiezen ze heeft hier elk maat 4 soorten altijd. Maar ik koop ook vooraf met flinke kortingen.
    Laatst erg mooie bruine laarzen davelab gekocht, bruine booties renata.
    Zilveren pinnochio hier ook maar hetzelfde clic of hip hebben blauwe
    En voor de voorjaar bunnies sandalen al gekocht in wit met roze snoepjes op hihi

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dank je Piccolina - ik wist gewoon niet waar ik moest zoeken.

4. Lente1986

Lente1986 Actief lid

17 jan 2013
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier net 2 paar schoenen maat 22 van Bunnies gekocht (-40%): 1 paar stevige rood/oranje schoentjes tot net boven de enkel en 1 paar knalgroene 'sneakers'. Volledig geaccepteerd door dochterlief, thank god :)
    Hier ons wel laten adviseren in een kinderschoenenwinkel omdat laarsjes vb zo'n drama zijn voor haar: blijkbaar heeft ze erg smalle voeten waardoor vooral schoenen met veters in aanmerking komen voor haar, en minder de laarsjes ed. Dus ik ben wel blij dat we effectief naar een winkel zijn gestapt ipv besteld via internet... Die bunnies hebben ze alleszins in diverse kleuren en lijken mij van prima kwaliteit

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Woeffies bij Bristol erg leuk in kleine maatjes. En Woeffies zijn 'goedgekeurd'

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Klopt, we zijn ook naar een goeie schoenenzaak geweest om haar voetjes te laten meten, en we hebben doen zowel laarsjes als schoenen gepast. Ze kan laarsjes hebben, haar voetjes zijn gewoon gemiddeld zeg maar. ;)

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik ben maar 1x toen ze 10mnd was naar schoenenwinkel geweest omdat ze al liep en dan nog een keertje 13mnd voor harde zolen omdat ze al erg goed liep. En sindsdien gewoon koop ik online in veel goedkoper en meer keuzes. Bepaalde merken weet je al wua pasvorm en kwaliteit

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wij hebben bruine Bunnies. Die zijn halfhoog. Dochterlief heeft smalle voeten en deze vallen net mooi.

9. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dat vind ik dus echt niet. Dochter heeft een hoge wreef en brede voeten, en het is elke keer weer passen. En elke keer blij met het advies in de winkel.

10. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Dochterlief heeft hier stoere bruine laarsjes van Devalab. In de sale gekocht met 70% korting, anders waren ze te duur vond ik. Ze loopt er super op!

11. Witnie

Witnie Actief lid

14 aug 2013
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen op welke sites jullie dan kijken? Hier ook altijd naar de kinderschoenwinkel, maar ze hebben dan ook maar ieder 2 paar schoenen (enn duur paar en een goedkoper paar)

12. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wij hebben toevallig van het wekend schoenen gekocht, alles was 50% afgeprijsd dus dan is het te doen.
    We hebben dan ook 4 schoenenwinkels met kinderschoenen in het centrum hier.
    Wat hier lastig was, hij heeft een hoge wreef, en maat 23 terwijl hij nu 6 weken loopt, dus echt heel flexibele schoentjes zijn weinig te vinden.
    Ik vind het zelf fijner om naar een schoenenwinkel te gaan ipv internet, want hij heeft smalle voetjes en een hoge wreef dus, en dan kan ik goed kijken of hij het schoentje makkelijk past, en aan krijgt.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Waar ben je geweest?? Anders een keertje naar hh rijden...bij borremans en van hoof helpen ze je ook heel goed.

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    den boer. Ik ga denk ik volgende week even naar hh toe

Heb bij Omoda trouwens in de uitverkoop vandaag wel weer een paar zwarte (of eigenlijk hele donkerblauwe) enkellaarsje gescoord van shoesme.

15. Manoya

Manoya Niet meer actief

Bristol, woeffies.. leuke laarsjes in metallic, blauw, bruin etc.

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hang af van de voet. Hier gewoon normale voeten past alles in.
    In begin had ze indd hoge wreed maar nu niet meer. Ze zijn ook niet breed. Alleen bepaalde modellen passen iets minder maar dan stuur ik het terug gratis. In winkel nooit keuze genoeg en duurde.

17. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Omoda. Ziengs. Shoebana, elfrinkschoenen, hippeschoentjes, gigagaaf, nolten, topshoe

Ik vind meestaal een model/merk dan google in bepaalde model en zoek ik goedkoopste.

18. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik vind online kopen een groot risico.
    Moet je net goede maat hebben, want valt toch net weer anders per schoen. En bij ons meisje lukt niet elke schoen om aam te trekken, werkt nog niet helemaal mee. Naar de winkel gegaan ( schuurman) goed geholpen met maat en met leuke schoentjes weggegaan. Zou maat 21 zijn, maar 22 paste dus beter. Goed geholpen. Had online toch risico gehad dat maat niet goed was of iets anders. En ja, verkeerde schoentjes zijn niet goed voor de voetjes

19. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    woeffies vind ik tot nu toe ook het beste in keus. ik vind het in de winkels ook matig in keus. online werkt hier niet..... lastige voeten, dus moet ze echt passen!

Deel Deze Pagina