Tip: prijzen Bugaboo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miffy77, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik open even dit topic als een soort "tip" voor degenen die een Bugaboo willen kopen.

Per 1 maart 2009 gaan de prijzen van de Bugaboo cameleon behoorlijk omhoog. De adviesprijs is nu 829 euro, en dat gaat 909 euro worden. Ook bv de voetenzak gaat in prijs omhoog (wordt 109 euro). Niet alle winkels hebben deze nieuwe prijslijsten al.

Vandaag hebben wij de knoop doorgehakt en een Bugaboo besteld bij BabyDump op de 9 Maanden Beurs. Daar kregen we 'm compleet voor 745 euro, en nog gratis een luiertas erbij ook t.w.v. 95 euro (maar die heb ik om weten te ruilen voor een gratis voetenzak). Dat scheelt dus behoorlijk; in maart ben je voor hetzelfde 1000 euro kwijt :confused:

Misschien hebben jullie hier wat aan. Wij vonden het in ieder geval een goede reden om de wagen wat eerder dan gepland te bestellen!

Liefs Monique

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het klopt inderdaad dat bugaboo met zo'n 80 euro omhoog gaat. Ze vinden dat ze te goedkoop worden tegenover andere wagens en ze hadden al 2 jaar geen prijsverhoging gehad, zei de fabrikant tegen ons.

3. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Gelukkig heb ik m al, ik heb hem nieuw gekocht voor 735 euro (met de nodige korting die ik gekregen heb).
    Ben echt heel blij als ik dit lees.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Kan het me helemaal voorstellen ja dat je blij bent dat je hem al heb gekocht. Ik werk in een baby winkel en de bugaboo was onze best verkopende kinderwagen, maar na 1 maart ben ik daar niet zo zeker meer van.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Deze wagen had ik zoooo graag willen hebben, maarja die prijs he....
    Daarom ben ik erg blij dat de FirstWheels bestaat!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lief dat je het even meedeelt. Wij hebben gelukkig ook nog goede prijs betaald voor onze Bugaboo en als het goed is komt hij deze week :)

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Jeetje, ik weet niet of we hem dan nog wel hadden gekocht... Maar ik vind het echt een topwagen!

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Wij hebben hem ook idd een topwagen en absoluut geen spijt, wij hebben alles bij elkaar, bugaboo luirertas voetenzak parasol autostoeltje ook van bugaboo en aanvullende bekleding iets van 1200 euro betaald bij babyplanet, vond het toen ook al een hoop geld....

9. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Dat is nog eens een leuk nieuwtje.... wij hebben hem een par weken geleden ook in de prijsdaling gekocht bij Babydump.
    Jammer alleen dat wij er niet een gratis voetenzak ipv de luiertas bij hebben gepraat want vind die luiertas helemaal niet mooi. En een voetenzak wilde ik pas later gaan aanschaffen. Maar nu wordt ie dus duurder... jammer hoor. Maar eens nadenken of we hem dan nu gaan aanschaffen of toch even wachten...
    Bedankt in elk geval voor de tip!

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Als je de wagen een paar weken geleden hebt besteld, is 'ie toch nog niet geleverd? Als je liever de voetenzak wil ipv de luiertas, zou ik nog een poging wagen en ze mailen of bellen of dit alsnog kan. Scheelt je toch weer 100 euro! Ze deden er bij ons absoluut niet moeilijk over hoor.

Succes, Monique

11. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hoi Miffy,
    Dat zou ik dan inderdaad doen maar had iets beter moeten schrijven: paar weken geleden geleverd... hij is er dus al. Helaas.... haha ;)

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he ik heb hem ook bij de babydump gekocht en hij is nog niet binnen. Maar als het goed is tellen alle acties nog mee. Krijg je een gratis luiertas bij de bugaboo?

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Dat was in ieder geval op de 9 Maanden Beurs de actie: de Bugaboo voor 745 euro, plus de luiertas er gratis bij (in ons geval dus de voetenzak, die wilden we liever). Ik weet niet of zo'n beursaanbieding ook geldig is buiten de beurs, maar ik zou het wel proberen. Nee heb je...

Liefs!

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ik ga het zeker proberen, want ze zeiden dat alle acties die nog komen geldig zouden zijn... dus ik zou heel boos worden als het niet kon! En ik ga proberen de voetenzak te krijgen!

Thnx voor de tip!

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Het is gelukt! Ik wilde graag de voetenzak, moest dan wel 20 euro bijbetalen, maar dat is echt niks als hij normaal 109 euro kost!

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    YESSSS :) ! Tof voor je, heb je mooi een voetenzak voor 20 eurootjes! Welke kleur heb je?

Liefs Monique

17. Fatima

Fatima Lid

24 feb 2009
    20
    0
    0
    Oei, dat betekent vlug naar de Babydump dit weekend voor de bugaboo!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Zand, want ik heb een donkerbruine bugaboo met een zand kleurige aanvullende bekleding. Welke kleur heb jij..

Ik ben helemaal happy haha...

Fatima ik hoop dat jij de actie ook nog krijgt!

19. Fatima

Fatima Lid

24 feb 2009
    20
    0
    0
    Ja, ik hoop t ook. Klopt t trouwens dat de bugaboo bij de Prenatal duurder is dan bij de Babydump?

20. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wij hebben een antracietgrijs onderstel, en bekleding + voetenzak in off-white. Die kleur vind ik geweldig, maar ben wel een beetje bang dat 'ie snel vies wordt in de regen (heb ik een nieuw topic over geopend). Donkerbruin met zand vind ik ook een supermooie combi!

Fatima, pak die gratis voetenzak meid 8) !

Liefs!

Deel Deze Pagina