fatima bij de prenatal is hij 829. Bij de Babydump 745.. scheelt dus echt! De kleuren klinken heel mooi miffy. Ik dacht eigelijk dat het onderstel altijd dezelfde kleur was. Off White klinkt wel mooi, maar ik ben zelf al een kledder dus dat durf ik niet aan. (Al is zand natuurlijk ook besmettelijk...)
Bedankt debby, ik dacht inderdaad al dat ie bij de Prenatal duurder was. Ben van de week bij de Prenatal geweest en de prijs viel me wat tegen, vooral omdat ik dacht dat ik em op internet bij de Babydump goedkoper had zien staan. Maar dat klopt dus! Ik laat jullie wel weten hoe het is gegaan bij de Babydump!
De voetenzak kost normaal 94.95 pas per 1 maart worden ze 109 euro. En de verzorgingstas is even duur als de voetenzak? Waarom moest je die 20 euro dan bij betalen?
Bugaboo heeft vast gestelde prijzen. En ik zag dat bij de prenatal hij voor die prijs helemaal compleet is, daar is de aanvullende bekleding al bij geteld. Kan zijn dat die er nog bij komen bij de babydump. Aanvullende bekleding kost iets van 95 euro, dus dan zouden ze ongeveer gelijk uit komen. Dan zou ik kijken waar je het beste uit komt met andere acties erbij ( die gratis voetenzak bijv.)
Bij de Babydump is de prijs ook inclusief alles, dus ook compleet met aanvullende bekleding. Dit was de allerlaagste prijs die we konden vinden (na uitgebreide research ). Liefs!
Dat is de kleur bekleding die je kiest als "topkleur" zeg maar. Kijk maar 's op www.bugaboo.nl onder "kleuren". Je kiest een basiskleur (dat wordt dan de kleur voor bv de wiegbak). De aanvullende bekleding kies je in canvas of fleece (of jeans); dat is de kleur van de wagenkap, wiegdek en buggyzit. Liefs!
Wow, dat scheelt inderdaad wel veel ja. Dan verdiend Babydump niet veel aan de bugaboo. Inkoopprijs tegenover de vastgestelde prijs zit maar iets van 300 euro winst voor de verkoper. En je krijgt er nog een gratis tas bij ook? Liefs
Jah, ik vond het ook een behoorlijk prijsverschil! Ik geloof dat ze bij babypark ook die prijs van 745 euro hebben. Maar dan krijg je er weer niks bij. Die actie van de gratis verzorgingstas was dus van de 9 Maanden Beurs, maarja, Babydump garandeert dat alle acties nog toepasbaar zijn, ook al heb je je wagen al besteld. En van het omruilen van die tas voor de voetenzak maakten ze totaal geen punt. He Debbie, wat jewe al vroeg: waarom moest je eigenlijk die 20 euro nog bijbetalen? Liefs!
Die actie van de luiertas was niet van de beurs, die liep al een poosje langer. Toen wij hem bestelden was de bugaboo net in prijs verlaagd. Dat was zo in Kesteren (babypark) en bij baydump. Dat was ergens eind december. Ze wisten toen niet hoe lang deze actie zou duren maar ze verwachten niet zo lang. Wij dus daarom toen besteld. De luiertas er gratis bij ging toen de week erna in. Ze waren toen gelukkig zo eerlijk dat ze dit zelf al aangaven en aanboden hem erbij te doen. Helaas was ik alleen niet zo slim hem om te ruilen voor de voetenzak.... Bij prenatal is het wel elke 2e maandag van de maand mamma-maandag, dan krijg je voor 10% cadeaubonnen op je totale aankoop. En bij kinderwagens volgens mij sowieso, dus dan betaal je er ongeveer hetzelfde voor. Ik heb ook de grijze bugaboo met off-white bekleding. Hopen maar dat het niet zo snel vies wordt.... hihi. Hij kan gewassen worden dus maak me er maar niet te druk om. Kun je hem altijd nog in de vanish leggen!
.... ik dacht, ga het toch nog eens aankaarten. Heb mail gestuurd naar baby-dump om te vragen of ik de tas nog kan komen ruilen voor een voetenzak omdat dit bij een vriendin (euh... dat zijn jullie dan he ) mogelijk was. Ben al benieuwd naar de reactie!
Haha, ik ben ook benieuwd! Hou je vriendinnetjes op de hoogte he! Heb je je wagen en tas al in huis? Goeie smaak heb je qua kleuren 8) ! Wij waren er echt weg van... En van Vanish zijn wij ook fervente aanhangers, dus dat moet wel goedkomen. Jee, en op de beurs deden ze net alsof die gratis luiertas de beursaanbieding van de eeuw was !
Hahaha... goeie grap ja! Ik ben ook erg blij met de keuze. Hij staat al paar weken klaar op de babykamer.... Mijn vriend heeft pas weer een proefrit gedaan op onze bovenverdieping, haha. Maar grappig nieuws: kreeg mail terug dat ik de tas kan ruilen voor de voetenzak. Er zouden wel kosten bij komen omdat de voetenzak duurder is. Ik dus kijken op de website; maar kosten zijn gelijk? Dus ga morgen of zaterdag eens langs met wat printjes en dan ga ik hem mooi omruilen! Vond het steeds al een lelijke tas, maarja; gratis... Nu nog een kleur voetenzak kiezen: we denken nu te gaan voor een roze, tenminste dat wil mijn vriend. Krijgen een meisje dus is natuurlijk ook wel leuk. Maar zelf twijfel ik nog of een 'gewone' grijze niet mooier is. En als we nog een kindje krijgen en dat is een jongen.. moeten we nieuwe kopen. Ach; dilemma! Ben in elk geval blij met de reactie van baby-dump. MET DANK AAN JULLIE!
Hee marijntje28, wat super dat je de tas nog om kan ruilen voor de voetenzak! Ze zullen daar bij Babydump ook wel denken waar die voetenzak-manie ineens vandaan komt... 8) Roze is ook errug leuk, kan ook prima bij "onze" kleur wagen. Bij ons wordt het ook een meissie, maar ik ben bang dat ik mijn vriend niet aan een roze voetenzak krijg... Wij hebben de voetenzak ook in off-white, maar ik zit er nog over te twijfelen om te ruilen voor donkergrijs. Ben bang dat ik anders over de top ga met m'n off-white, en dat er straks allemaal kleine vieze plakkerige handafdrukjes op zitten Liefs Monique
De tas en de voetenzak zijn exact even duur hoor, allebei 94,95. Ik hoefde ook niks bij te betalen, dus waarom zouden jullie dat dan wel moeten? Liefs!
ik zag de voetenzak nu voor 109.95 staan. Ik moest wel 20 euro bijbetalen, maar eigelijk vind ik dat ook niet zo erg. Ik ben er ook niet op doorgegaan. Ik vond het al een hele service dat ik dat gewoon kreeg en niet eens hoefte te zeuren. En toen ik over de voetenzak begon hoefte ik ook niet moeilijk te doen maar alleen 20 euro bij te betalen. En ik vind 20 euro geen geld!
Nouja, als ik mezelf 20 euro kan besparen, betaal ik het liever niet. Vreemd, want de prijsverhoging van de voetenzakken zou ook pas per 1 maart ingaan. Ze staan op de website van babydump nog gewoon voor 94,95 ... @Sam0110: de adapters voor de maxocosi kosten 39,95 Liefs Monique
ja daar heb je gelijk in miffy maar op andere sites heb ik de nieuwe prijs al gezien. En ik snap jou wel hoor, ik betaal het liever ook niet, maar ik wilde hem zowieso al kopen en heb nu het gevoel 75 euro bespaard te hebben en die 20 euro vind ik dan niet erg...