Ik heb mijn eerste streepjes te pakken eerste zwangerschap helemaal niks, en was niet heel consequent met smeren toen. Deze keer goed gesmeerd omdat het een tweeling is en dus harder groeit, t/m 26 weken niks te zien en nu wat streepjes. Ze zijn klein en je ziet ze alleen als ik ze aanwijs, maar toch
Precies mijn reactie bij de oudste. Poeh wat ben ik daar op terug gekomen, de laatste 3 weken zwangerschap kreeg ik me toch een striae en tijdens de bevalling nog veel meer. Ondanks al het smeren, ik geen grote buik had en maar een klein kindje 6,5 pond zie ik er echt niet uit met al m'n tijgerstrepen. (Maar ach, je krijgt er wat moois voor terug )
Ik ga hem ook halen denk ik zo! Nu bio oil maar inderdaad zo vettig. Hier niet voor de striae maar gewoon omdat ik het lekker vind en dan even geheel gefocust ben op buik en baby. Striae voorkomen gaat het bij mij niet worden door veel aankomen in de pubertijd sowieso super veel op mijn onderbuik.. Dacht ik bij mijn 1ste zwangerschap; nou, erger kan toch niet. ... ... is het erbij gekomen op mijn buik boven mijn navel Deze zwangerschap roep ik dus niet te hard dat het niet erger kan... wedden dat ik het op mijn kont krijg ofzo
Hier idd nog steeds lekker aan het smeren. Ik ga ook vast onder zitten want heb de groeistrepen op mijn heupen en billen ook nog helaas maargoed.. 😉 Dat het je niets zou doen 'want het is voor een goed doel' (of iets in die trant) vind ik wel een oppervlakkige gedachte. Ik zit echt niet op striae te wachten natuurlijk. Ik vind het lelijk en oncharmant. Vind ik het onoverkomelijk? Nee natuurlijk niet. Heb ik het er voor over? Lijkt me wel 😉 Doet het me daardoor niets? Helaas wel 😌 Maarja.. Gelukkig worden ze na verloop van tijd lichter en wat gebeurt dat gebeurt toch wel.. 😇 ondertussen blijven we wel lekker smeren!
Smeert lekker ruikt lekker!!! Schoonzus heeft ondanks sneren hiermee wel strepen en ik wacht nog af.... bij eerste geen strepen op buik alleen paar op borsten
Oh thanks voor de tip! Ook maar halen! Bij de 1steBij de 1ste gelukkig zo goed als geen striae gekregen, ondanks een flinke toeter, hopelijk blijft het nu ook weg.
Ik was bij de eerste 33 weken zwanger toen ik de eerste streep kreeg. Smeren helpt alleen tegen de jeuk en het doet niet zo lijn als er een streep in schiet. Je krijgt ze of je krijgt ze niet. Geen enkel zalfje werkt het tegen omdat het op de oppervlakte werkt en striae zit in de onderlaag