Ja! Ik vind het helemaal niks, wij hebben de maxi cosi drager aangeschaft veel fijner en zit tenminste vering in, zodat ze de hobbels wat minder voelen! Ik vind die schaal echt niet geschikt eerder dan dat ze kunnen zitten, en dan zijn ze er al bijna uit
Wij gebruiken de babyschaal nu net met 7 maanden. Daarvoor met de maxicosi in de bakfiets gehad. Ze vindt het nu vooral heel leuk omdat ze een hoop kan zien op deze manier.
Veel gebruikt toen dochter te gevaarlijk werd voor de kinderwagen, maar te klein was voor het buggygedeelte. Maar toen was ze ruim 7 mnd en kon ze al zitten. Voor een kleine baby is het echt niet geschikt. Ik zet baby met maxicosi in de bakfiets vanaf 6 maanden.
Ik vind het te veel hobbelen voor kinderen van 3 of 4 maanden. Wegen zijn hier niet zo fantastisch als je alleen asfalt hebt dan kan het misschien eerder. Maar heel klein daar is het ook niet voor bedoeld volgens mij volgens de fabrikant ook 3 of 4 maanden.
Hier de maxicosi in een speciale houder (van steco) in de Babboe City gehad. Dat ging prima vanaf drie maanden, al heb ik er wel erg op gelet dat we vooral op de (gladde) weg reden en niet op hobbelige landweggetjes. Nu dus over naar de babyschaal met 7 maanden, maar omdat ze daar wat losser in zit kijk ik weer heel erg uit met hobbelwegen. Als een kindje echt goed en stevig kan zitten kan je wel een ongelijke weg rijden lijkt me.
Sorry beetje off-topic maar met 7 maanden kunnen ze prima in een buggy/zitgedeelte van een wandeleagen als je het iets naar achteren/in de ligstand kiept toch? Zat me nu bij de tweede net af te vragen wanneer ik de eerste naar het zitgedeelte van de wagen deed en volgens mij was dat al rond 5/6 maanden omdat hij te groot was voor de wagenbak en er bovendien geen bal aan vond om op zijn rug liggend, zonder iets van de wereld te zien, rondgereden te worden..
Idd geheel of topic: Mijn dochter was er simpelweg te klein voor, ze zat met 7 mnd in maat 62 de gordels konden niet zo klein versteld worden en het zit gedeelte was gewoon veel te groot voor haar. Ze kon toen wel al zelf gaan zitten en ook al bijna staan. Dus qua ontwikkeling idd niet, maar wel qua grootte!
Geeft niks! heb gewoon kleine kinderen en veel dingen zijn daar niet op berekend. Alles wordt steeds groter en breder. Dus soms moet je creatief zijn en ze zat als een koningin in de babyschaal in de fietskar.