Bakfiets babyschaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ukkie1, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Iemand ervaring mee? Vanaf welke leeftijd is dit comfortabel??

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ja! Ik vind het helemaal niks, wij hebben de maxi cosi drager aangeschaft veel fijner en zit tenminste vering in, zodat ze de hobbels wat minder voelen! Ik vind die schaal echt niet geschikt eerder dan dat ze kunnen zitten, en dan zijn ze er al bijna uit ;)

Ukkie1 vindt dit leuk.
  3. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Wij gebruiken de babyschaal nu net met 7 maanden. Daarvoor met de maxicosi in de bakfiets gehad. Ze vindt het nu vooral heel leuk omdat ze een hoop kan zien op deze manier.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Aaah... Dus echt niet vanaf 3 mnd zoals je leest...

5. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Nee dat kan echt niet! Wij dachten dat toen ook;)! Miskoop geweest!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Dan ga ik voor een iets grotere zodat de maxi cosi erin kan :) super, dankje!

7. Mama&Go

Mama&Go Actief lid

5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    Veel gebruikt toen dochter te gevaarlijk werd voor de kinderwagen, maar te klein was voor het buggygedeelte.
    Maar toen was ze ruim 7 mnd en kon ze al zitten. Voor een kleine baby is het echt niet geschikt. Ik zet baby met maxicosi in de bakfiets vanaf 6 maanden.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Waarom vanaf 6 mnd pas?

9. Mama&Go

Mama&Go Actief lid

5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    Ik vind het te veel hobbelen voor kinderen van 3 of 4 maanden. Wegen zijn hier niet zo fantastisch als je alleen asfalt hebt dan kan het misschien eerder. Maar heel klein daar is het ook niet voor bedoeld volgens mij volgens de fabrikant ook 3 of 4 maanden.

Ella1988 en Ukkie1 vinden dit leuk.
  10. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Hier de maxicosi in een speciale houder (van steco) in de Babboe City gehad. Dat ging prima vanaf drie maanden, al heb ik er wel erg op gelet dat we vooral op de (gladde) weg reden en niet op hobbelige landweggetjes. Nu dus over naar de babyschaal met 7 maanden, maar omdat ze daar wat losser in zit kijk ik weer heel erg uit met hobbelwegen. Als een kindje echt goed en stevig kan zitten kan je wel een ongelijke weg rijden lijkt me.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  11. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Sorry beetje off-topic maar met 7 maanden kunnen ze prima in een buggy/zitgedeelte van een wandeleagen als je het iets naar achteren/in de ligstand kiept toch?
    Zat me nu bij de tweede net af te vragen wanneer ik de eerste naar het zitgedeelte van de wagen deed en volgens mij was dat al rond 5/6 maanden omdat hij te groot was voor de wagenbak en er bovendien geen bal aan vond om op zijn rug liggend, zonder iets van de wereld te zien, rondgereden te worden..:cool:

Ukkie1 vindt dit leuk.
  12. Mama&Go

Mama&Go Actief lid

5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    Idd geheel of topic: Mijn dochter was er simpelweg te klein voor, ze zat met 7 mnd in maat 62 ;) de gordels konden niet zo klein versteld worden en het zit gedeelte was gewoon veel te groot voor haar. Ze kon toen wel al zelf gaan zitten en ook al bijna staan. Dus qua ontwikkeling idd niet, maar wel qua grootte!

13. Paardenbloem

Ah oké sorry, dan snap ik het!

14. Mama&Go

Mama&Go Actief lid

5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    Geeft niks! heb gewoon kleine kinderen en veel dingen zijn daar niet op berekend.
    Alles wordt steeds groter en breder. Dus soms moet je creatief zijn en ze zat als een koningin in de babyschaal in de fietskar.

15. Paardenbloem

Ja dat klopt, nou hartstikke mooi toch :)

Deel Deze Pagina