Ik ben zelf nooit zo extreem van de merkjes geweest en kocht gewoon wat ik leuk vond (als t te duur was liet ik het vaak hangen ). Maar nu we onze zoon hebben is t los geslagen. Nee ik kijk niet naar t merkje maar blijkbaar heb ik een iet wat duurdere baby smaak. Nu heb ik al zoveel leuke mooie items weten te scoren via Vinted. Show hier je leuke items die je tweedehands gescoord heb
Ah super leuk topic! In zat laatst bij het lezen en reageren in 't show je aankopen topic al te bedenken of ik een speciaal tweedehands items aankopen topic zou openen maar niet gedaan en nu is ie er alsnog. Top!
Ik ben momenteel op onder andere deze twee items aan het wachten: View attachment 678849 Jurkje voor H. en D. Dol op planten dus toen ik 'm voorbij zag komen was ie zo gekocht. View attachment 678850 Ik draag veel en vind boxpakjes daarbij het handigst. Dan kruipt dat shirt niet op. De boxpakjes van Quapi zijn mooi en fijn, deze draagt J. nu in maat 56, maar hij is nu ook in maat 68 onderweg. Kan het maar vast in huis hebben. Ik verkoop ook veel op Vinted en Marktplaats, vind ik leuk om te doen.
Leuk topic. Dochter is gek van schleich. Al wat leuke dingen kunnen scoren voor haar Deze gisteren gekocht
Ik ben n.a.v. dit topic ook maar eens op de Vinted app gedoken. Ik had hem al een tijd maar deed er niets mee. Ik zie nu wel iets leuks, maar vind het te duur. Kun je net als op Marktplaats een bod uitbrengen?
Kijk voor de gein ook eens bij kringloopwinkels. Op t ad is er pas een artikel geweest, paar jongens die een website hebben gebouwd waar kringloopwinkels kunnen aansluiten, kringshoppen.nl aantal staan er inmiddels ook op marktplaats overigens. * heeft pas een hele lading noppies, mexx en aanverwanten jongenskleding bij de kringloop onder gebracht.... *
Deze secretaire komt van marktplaats (van de oma van zoons beste vriendje bleek later). Hij staat op de kamer van puberdochter die onwijs veel van deze stijl houdt. Is niet haar echte bureau overigens. De pendule, de opgezette bunzing en uiltje en het fotolijstje heeft ze onlangs geërfd van haar overleden opa. Ik vind het erg mooi bij elkaar passen. Oeps, was het de bedoeling dat het om kleding ging