het lijkt me wel handig zo`n sapapparaat, om zelf vruchtensap te maken. maar omdat het nog best een duur apparaat is, en ik in het verleden wel vaker een apparaat heb gekocht, wat achteraf toch niet zo handig bleek, vraag ik me af of iemand zo`n ding heeft? en wat is een goed en fijn merk?
Ik heb er 1 van de lidl voor 17 euro. Het is niet een super deluxe maar ik heb deze toen gekocht om uit te proberen. Kijken of ik m vaak zou gebruiken en of ik het lekker zou vinden. Ik heb m dus staan maar gebruik m niet zo heel vaak. Moet zeggen dat t in de zomer wel heel lekker is! Het is ook redelijk wat schoonmaak werk na een sap beurtje. Ik vind dat dat ding altijd helemaal schoon moet zijn want restjes vind ik maar niks als je dat ding de keer erop wil gebruiken. Mss dat ik in de toekomst, voor de kleine, wel wat meer ga doen. Ik ben best blij ermee ook al is t een goedkope
haha nou dat klinkt niet echt hoopgevend. en als ik kijk bij kijkshop is de "goedkoopste" al 49 euro. het leek mij wel leuk om er ook wortels en zo in te doen, dat je zo`n gemixte dingen sapje kreeg. maar twijfel nu nog meer
Ik ben ook op zoek naar een sapcentrifuge. Op marktplaats staan er best veel, misschien kun je daar eens kijken. Ik zal hem alleen gebruiken voor het fruit wat van de volkstuin afkomt. Aardbeien, allerlei soorten bessen en bramen.
eehhh ik heb er dus ook eentje op zolder staan , nog nooit gebruikt ik had hem toendertijd aangeschaft voor me zoon die gistallergie heeft maar mezelf er nooit toegezet het ding te gebruiken met de verhuizing is hij in een doos gegaan en daar zit hij nog in (op zolder)
heb m ook van de lidl, komt ie een keer per jaar in de aanbieding. vind m geweldig. ben er reuze blij mee. gooi er ook groente door, en toen mijn meisjes moeilijk aten kregen ze zo toch hun vitaminen binnen. alleen moet je m wel meteen schoonmaken, anders wordt dat wel erg lastig, en dat is best werk, dus ik gebruik m niet voor een appel, maar meteen voor een berg...
Ik heb m net weer klaargezet, ga lekker appelsap maken. Idd moet je er geen 1 fruitstukje ingooien, want je moet m wel schoonmaken erna. Maar dan heb je ook direkt een gezond glas sap. Bij mij zijn appelsap en druivensap favoriet
wij hebben er ook een dezelfde ongeveer als je bij zo'n shop programma ziet hij was 89 euro en nu staat ie in de kast we doen er bijna niks mee en het schoonmaken ook telkens en zo'n apparaat geeft ook alleen sap, het vruchtvlees (wat ik altijd lekker vind) verdwijnt in het afvalbakje maar ja, je moet doen wat je zelf wilt maar als je er een koopt zou ik een goedkope aanraden liefs jose
Ja ik heb er ook een.. De enige echte Power Juicer.. Geweldig lekkere sapjes maakt ie, scheidt ook meteen pitten e.d. (hoeven dus niet eerst alle pitten eruit of het klokhuis te verwijderen etc.) Vooral een lekker sinaasappelsapje! Jammiejammie! Maar ja.. Ook bij mij staat hij nu ongebruikt in de keuken te koekeloeren. Reden?! Dat kreng maakt een herrie! Niet normaal! Dus 's morgens een sinaasappelsapje maken zit er echt niet in!
Ik heb de mijne ook al een poos niet gebruikt Het is op zich wel handig. Maar wat voorgaande meiden al zeggen, je moet wel gelijk een boel sapjes maken. En het schoonmaken is ook niet mijn favoriet.