Is er iemand die ervaring heeft met deze 2 draagzakken? Heb nu een BabyBjorn maar overweeg toch om een van bovenstaande merken te kopen na het lezen van heel wat negatieve verhalen over de BabyBjorn. Wil natuurlijk wel dat mijn mannetje lekker zit tijdens het dragen en hij er later niks geks aan zijn heupjes aan overhoudt.
Ik heb de ergo zelf gehad, en de beco uitgeprobeerd voor 2 weken. Zelf vond ik de ergo een stuk fijner zitten en kreeg mijn zoontje er veel dieper in. Op 1 of andere manier kreeg ik de beco (ondanks dat hij wel lekker droeg) net niet goed afgesteld. Ook niet met mijn dochter erin. Verder is het heel persoonlijk wat je lekker vind zitten. Anders eerst beide huren, kun je zelf proberen wat je lekker vind zitten. Heb zelf ook een babybungel gehad, en vind het echt een verschil van dag en nacht, en draag nu nog steeds met veel plezier mijn kinderen rond. De bungel heb ik na een paar keer in de hoek gegooid: Pijn in mijn schouders, pijn in mijn rug (en dat bij nog geen 7 kilo), en nu: 13 kilo met het grootste gemak.
de ergo baby carrier/manduca!! Zelf heb ik de manduca, is eigenlijk hetzelfde als de ergo maar nog net iets genuanceerder. Ik was/blijf er gewoon ontzettend enthousiast over. Heb er twee zoontjes in gedragen, van geboorte tot nu (jongste is anderhalf) en ben nog steeds tevreden. Buik, rug, zijwaarts het kan allemaal en het gewicht wordt heel goed verdeeld over je schouders/heupen/rug.
Bedankt voor jullie reakties denk zelf ook dat ik voor de ergo ga. Maar kom nu ook weer de Tula tegen, ziet er ook al zo mooi en comfortabel uit!
Wij hebben de beco butterfly 2. Wij vinden het een heerlijke drager. Je moet hem even goed afstellen inderdaad, maar als je dat eenmaal hebt gedaan.. Daarnaast is hij ook lekker compact mee te nemen, maar misschien zijn die anderen dat ook wel.
Er is zoveel moois en comfortabels te krijgen in de wereld van ergonomisch dragen Vond de keuze ook erug lastig, en eerst een paar dragers gehuurd om te proberen. Zelf had ik een ergo en een wompat. De ergo verkocht omdat ik toch net iets sneller de wompat pakten, en de erog werkeloos thuis bleef liggen. Waarom?? geen flauw idee waarom ik de wompat sneller pak.