hallo, Ruim 9 weken geleden ben ik bevallen met een keizersnee. Bij de controle rond 6 weken na de tijd was alles in orde.. Ik ben dus sinds 2 weken ook al weer flink op de been veel wandelen en alles echt zelf weer doen. Als ik te veel heb gedaan merk ik dat gelijk onder in mn buik en aan de wond.. Sinds vorige week heb ik een heel erg ongigevoel de pijn straalt ook meer door naar mn liezen.. ook toen verloor een dikke klodder slijm (afscheiding ofzo) sorry weet het even niet anders uit te leggen dit was een klein beetje rood.. tussendoor gewoon witte afscheiding wat ik normaal ook heb.. kdacht gewoon ongi te worden maar niet dus Vanmorgen weer in eenkeer slijm maar dit was geheel doorzichtig.. heb ook weer van die ongi krampen... Is dit allemaal normaal? heeft iemand dit ook gehad na een keizersnee? : Ik hoor het graag!!! Groetjes,
Dat zou ik ook denken. Ik heb dat ook zo tegen de tijd dat ik ongi moet worden. Had ik vroeger, voor de KS, niet echt. Maar als je het niet vertrouwt moet je zeker de VK, gyn of HA bellen hoor!
Heb 11 weken geleden ook een ks gehad, en heb af en toe ook nog wel eens last, helemaal als ik erg actief ben geweest en/of heb gewerkt. Ik werk in een instellingskeuken dus vrij zwaar werk. Het litteken 'trekt' dan wat en ook heb ik nog wel eens een 'zwaar en zeurderig' gevoel van binnen. Ik denk dat dit op den duur wel beter zal gaan, als en nog een tidje aanhoudt ga ik wel ff naar de huisarts.
Als de pijn doortrekt naar de lies dan zijn het de gehechte lagen aan de binnenkant die je voelt... Je hebt dan teveel gedaan... Toch een beetje gas terugnemen dan... Ik heb dit ook gehad... Kan verder geen kwaad! Bij twijfel... bellen met een huisarts of behandelend arts!