vandaag gehaald... Lekker spul! Geur vond ik in t begin niet zo lekker.. maar je bent er snel aan gewent... Vettig is het maar eventjes geweest..
body silk ruikt idd lekker, maar werkt niet voor mijn kloven. Ik heb dat andere spul gisteren online besteld en hoop t mogen binnen te hebben.
@TO: bedankt voor de super tip. MIjn handen waren altijd zo droog soms tot bloedends toe. En na 1 keer smeren waren mijn handen echt super zacht. Ik gebruik het maar 2 keer per dag en ik heb nergens meer last van. Bedankt
Ook namens mij ontzettend bedankt. Gisteren binnen gekregen en s'avonds meteen gaan smeren en merkte vanochtend al n wereld van verschil. Ga nu ff snel aandelen in dat bedrijf kopen
Graag gedaan allemaal Fijn dat het tot nu toe bij iedereen werkt waarvan ik een reactie heb gekregen Wat een wondermiddeltje he?
Nou meid ik heb het ook gehaald Ben er gisteren na het ziekenhuis bezoekje van Batuhan, voor naar de stad geweest. Mijn man heft erg last van extreme droge , ruwe handen. En we hebben al zoooooveel geprobeerd. Ook zo een ene vandere creme die bouwvakkers ook gebruiken. Het is dan eventjes goed en na een paar min weer het zelfde. De laatste tijd smeerde hij de wind en weer balsen van Weleda die ik voor Batuhan had gekocht. Als het ook bij hem werk... Nou dan is het echt een mega wondermiddel hihi
heb het afgelopen woensdag in the body shop gehaald het werkt best wel het voelt zacht maar naar mijn idee nog wel ruw maar als ik dan voel zijn ze zacht...snapie hahaha ga gewoon door met smeren want het werkt dus wel!
hai! ik heb gisteren die tube gehaald bij de bodyshop! werkt super goed! maarre ik verwachte een vreselijke geur.... maar die bleef uit! vind het wel lekker ruiken!
Gisteren de tube gehaald bij The Body Shop en inderdaad ik verwachtte echt een hele vieze geur! Ik vind hem lekker ruiken en hij werkt echt als een tiet! Ik heb sinds een hele lange tijd weer mooie egale vrouwenhanden zonder kloofjes overal en dat in 1 dag! Kan het iedereen aanraden, zelfs hubbie is erover te spreken!
haha inderdaad! Ik opende het tubetje heeel voorzichtig en een meter van mij af omdat ik echt een putlucht verwachtte
Moet echt nog een keer zeggen, na ruim 1,5 week in gebruik nu, dat ik het super spul vind!! Mijn handen (oh, dit klinkt wel heel erg Tell Sell ) zien er echt een stuk jonger uit, omdat je nu niet al die losse huidschilfertjes ziet zeg maar, ze zijn echt super zacht!! Kortom, bedankt voor de tip!
Dan ben ik dus de uitzondering, want het werkt bij mij helaas niet De amandel handcreme van de bodyshop wel, en voor als het extreem erg is dan gebruik ik Decubal. Dat werkt ook heel goed.
Mijn tip: Handcreme van het merk euro profit van de kruidvat. Maar 0,99. Ruikt heerlijk, helpt erg goed, trekt snel in. En het belangrijkste het is de enige handcreme waar ik niet allergisch voor ben