Iemand een hele goede tip tegen kapotte lippen? In het midden van m'n lip een enorme kloof en daarnaast 2 grote vellen en wondjes die opengaan ik krijg die vellen ook niet er van af want dan gaat het bloeden maar het ziet er niet uit!!!!!!! En het irriteert enorm... :x ik probeer al steeds in te smeren enzo. Kan dit ook door de zwangerschap komen, dat je daar meer last van krijgt??
Ik smeer iedere avond voor het slapen met een flinke laag vaseline. (Dus al voor mijn lip echt gebarsten is) Overdag, tussendoor gebruik ik indien nodig Blistex. Die combinatie werkt voor mij het prettigste.
blistex of van Weleda lippenbalsum! Labello smeer je alleen een laag eroverheen. en vooral droog houden naast de lippenbalsum.
Ik gebruik witte vaseline van dr. Swaab. Kreeg ik ook aangeraden van mijn huisarts.. Vervelend voor je zeg!!!
Ik gebruik van bepanten de tube droge en schrale huid. (Is eigenlijk bedoeld voor je lichaam) maar doet wonderen op je lippen. Lekker en goed insmeren en als ik wakker word heb ik weer zachte lippen. Gebruik het ook over dag alleen dan minder dik opsmeren met dit koude winderige weer heb ik snel last van een droge huid.
Iedere avond vaseline voor het slapen gaan, zelden last van gebarsten lippen. Heb het sinds ik zwanger ben wel wat erger overdag, ook door het weer denk ik, dus nu indien nodig ook een laagje overdag.
Hier sinds de zwangerschap ook zon last van en mijn moeder gaf me toen la roche posay cicaplast levres reparing balm! Werkt zo goed dat ik ook de versie voor kapotte baby billetjes heb besteld. Even google waar het allemaal te krijgen is koste 5,-
Ik gebruik van Garnier ski-protect oid. Heb ik eigenlijk voor op wintersport, maar werkt nu ook heel goed.
Ik smeer iedere avond met vaseline en overdag houd ik mijn lippen bij met een stiftje van het merk purol. Al het andere droogt erg uit, deze combi is voor mij heilig.
O en wat helpt voor jouw beschreven probleem, scrubben. Met een zachte natte tandenborstel over je lippen wrijven, gaat een beetje tintelen, doorbloeding... En daarna insmeren met vaseline! Fijne combi. Al helemaal als je dat vlak voor het slapen doet hebben je lippen de hele nacht de tijd om te genezen