Welke playmobil set?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama van 2 meiden, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Dochter van 4 kan heerlijk met playmobil spelen. Ze heeft de ark van Noach en wat prinsessen playmobil. Ze vermaakt zich er goed mee.
    Ik ben op zoek naar uitbreiding van dat wat ze nu heeft, maar er is zoveel...Iemand tips voor een leuke playmobil set?

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier vinden ze de manege, speeltuin en het zwembad erg leuk. Oh en de camper! Maar alles van playmobil is hier eigenlijk een succes! ;) Wat vind ze zelf leuk, waar houd ze van?

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    De school vind ik echt super :)

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ze vindt playmobil diertjes ontzettend leuk. Dus bv de dierentuin zal ze prachtig vinden. Maar heel iets anders lijkt me ter afwisseling ook erg leuk. Op de bso speelt ze veel met de prinsessenkoffer...

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    wij hebben de school.... erg leuk, maar ook de manege/paardenranch lijkt me erg leuk, of het circus.....

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier heeft Emma het meeneempoppenhuis van playmobil gekregen voor haar 3e verjaardag. Ze speelt er op dit moment mee!
    Ze vind hem erg leuk en vind hem zelf ook erg compleet.
    Het gaat om deze:
    5167 Playmobil Meeneem Poppenhuis 583837

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja inderdaad als je wil afwisselen zou ik dan juist geen dierentuin of prinsessen doen..moeilijk he, het is allemaal zo leuk! Speel er zelf ook graag mee:D

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esmee heeft de kinderboererij + uitbreiding.

Verschillende kleine setjes ( dieren) met oppasser, hondenhok.

En het zwembad + uitbreiding.

Ontzettend leuk speelgoed..

9. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

alles is leuk, we hebben al een hele verzameling, scheelt dat ik het zelf ook erg leuk vind.

We hebben de boerderij, kleine school, zwembad, dieren kliniek, camper, ark van noach, sinterklaas boot, varkens set, wat kleine setjes zoals de katten met klimpaal en hond met hondenhok.

Was laatst een speelgoed winkel die ermee stopte, de boerderij heb ik toen voor de helft van de prijs gekocht en mn zus de kliniek als verjaardagscadeau, en ik heb nog mn Playmobil van vroeger.

de camper is erg leuk , alle kinderen die hier komen pakken die als eerste, marktplaats is dan erg handig.

10. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Mijn dochter heeft de hele vakantieset. Vakantie+camper+zwembad en alle kleine frutsels die daarbij horen.
    Ze heeft ook de meerminnen en iets van prinsessen en elfjes.

11. Dreamer88

Dreamer88 Niet meer actief

Ik heb pas voor mijn zoon's verjaardag de ijssalon, huiskamer en speeltuin besteld.

12. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Wij hebben hier het moderne woonhuis, compleet met inrichting voor alle ruimtes. Ze vinden het soms nog lastig om alles neer te zetten, maar als ik daarmee heb geholpen, zijn ze uren bezig met rollenspellen spelen.

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier is de speeltuin ook heel geliefd.
    En goed te combineren met prinsessen en beestjes :)

Popup grote afbeelding.

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Die hebben wij ook inderdaad, zo leuk he! vooral mijn jongste dochter kan geen genoeg krijgen van die zweefmolen :)

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Mijn dochter heeft een poppenhuis(je) die je mee kan nemen. Ook prima te combineren met prinsessen en andere dingen!

16. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik heb van allerlei losse items een complete camping gemaakt. Met zwembad, speeltuin, verschillende campers/caravans, een vakantiehuisje, en de manege omgebouwd tot winkeltje, receptie en douchegebouw. Bijna alle items van MP gehaald.
    't Duurt even voordat het opgebouwd is, maar dan spelen ze er ook weken mee!

Verder hebben we hier ook nog het grote kinderziekenhuis, een grote dierentuin en veel losse setjes.

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar peuter en kleuter.

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
  19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@arivenol: die hebben wij ook inderdaad... :)
    leuk ding en ik zag dat ze tegenwoordig ook een onderwaterwereld met meerminnen heeft
    die vind ik ook wel ERG mooi!

20. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia heeft voor haar verjaardag twee setjes gekregen. Eentje met konijnen en konijnenhokken, en eentje met een appelboom en een paar geitjes. Sluit leuk op elkaar aan en zij vindt het geweldig!

Deel Deze Pagina