tip tegen mieren

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyLaila, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    wie o wie heeft de tip om miervrij te zitten zowel in je tuin als in je huis. Ben aan het verhuizen naar een eengezinswoning en zie ontzetttend veel mieren vandaar.

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lokdoosjes

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Lokdoosjes van de Action. Twee doosjes in 1 verpakking. Werkt gegarandeerd, permanent en correct. Zet ze op het mierenpad en na een paar dagen zijn ze pleite. Echt.

Dit is topic nummer zoveel waarin de humane mensen die het zielig vinden voor de mieren hun tips geven, en vervolgens ook zeggen dat deze maar tijdelijk helpen terwijl alle 'gemene-non-humane-pestkoppen' zoals ikzelf gewoon dik hard gelijk krijgen met hun mierengif :D Alle reacties hieronder zijn zinloos :cool:

4. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Jij hebt mijn dag goedgemaakt met jou reactie. Ik zoek ook iets wat permanent wegblijft zit met een kindje dat kruipt en alles in zijn mond doet en mieren eten dat wil ik niet

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    kaneel strooien

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wel oppassen dat je kindje niet bij de doosjes kan dan heh :)

7. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Nee daar zal hij niet bij kunnen komen daar zorg ik dan wel voor. Wil zelf zo een traphekje van de babywalz bij de open keuken te doen en dan kan hij daar niet heen.

8. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    wasmiddel strooien! werkt geweldig!!!

9. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Mierenlokdoosjes werken hier dus niet meer. Hardnekkige mormels! Nu zelfrijzend bakmeel gestrooid, en ineens allemaal dode mieren in de gang....*angelface*

Deel Deze Pagina