Hallo dames, hoor dat ik niet de enigste ben dus maar even een topic geopend hierover. Ik heb een bestelling gedaan bij wehkamp met LIHL bonnen, netjes bezorgd gekregen, openstaand bedrag betaald en stond dus ook weer netjes op 0 Nu kijk ik vandaag op mijn wehkampp account en staat er ineens dat ik 10 euro (lees kortingsbon LIHL pampers) moet betalen manlief heeft hetzelfde op zijn account... Ben niet de enigste dus vroeg me af of iemand weet wat te doen... x Escal
Ik zie trouwens hier ook ineens een saldo van 15 euro te betalen, maar nooit iets besteld , raar hoor! Ik hou het even in de gaten.
Bij mij klopt er ook niks van en heb geen lekker in het leven bonnen gebruikt. Sta 33 in de min terwijl ik die dag ervoor nog 25 in de plus stond
Ja, bij mij is het dus van -25 ( dus geld tegoed en in de +, stond eergisteren +25) naar +33 ( dus geld in de -, stond 33, en dus betalen) gegaan
Klopt het nu weer bij iedereen? Bij mijn moeder haar account staat nu ook ineens dat ze 10 moet betalen, en de mijne klopt dus ook nog steeds niet
Hier het saldo nog wel goed, maar hij pakt de pampersbon helemaal net? Zegt dat er een technische fout optreed..
Bij mij geeft het ook een technische fout aan! Hebben meer mensen hier last van? Vond het wel een goede aanbieding met de bon erbij