Denk je alles gehad te hebben.. Heb je net die paar striae-plekken op je billen geaccepteerd kijk ik net tijdens het douchen in de spiegel.. Nog veeeeeeeeeel meer striae.. ik zie dr niet uit! Mn hele bil + zijkant van mn bovenbeen is 1 grote ATLAS vol met striae. Mn buik is helemaal striae vrij (tenminste, tot nu toe..) maar het ziet er echt niet uit. Hoe gaat dit na de zwangerschap, blijft dit zo zichtbaar? Ik vind het echt verschrikkelijk..
ze zeggend dat ales je afvalt dus als je bevallen bent denk ik.. Ze wit worden! Ik zou me niet te druk maken ik heb het ook beetje vind het ook verschikkelijk maar je doet er niks tegen!
nou hier van alyisa heel me licmaam vol, billen, benen, bovenarmen, borsten, buik en ga maar door. ZE waren toen knalrood maar ze vervagen wel maar gaan nooit weg helaas. En smeren dat ik deed niks hielp... maar ze vervagen wel een stuk vind ik!
nou ik heb ze 36 weken niet gehad en sinds de kleine besloot om in te dalen zitten ze er ze zeggen inderdaad dat ze wittig worden en voor een groot deel wegtrekken
Hier ook hoor, mijn hele buik zit onder en een beetje op mijn armen benen en billen en ze worden idd een stukje minder zichtbaar, maar bij mij zie je ze nog duidelijk zitten.
Hier ook op me billen en de zijkant van mijn bovenbenen. Ben blij dat er (nog) niks op mijn buik zit. Als puber had ik ook een paar straie plekken gekregen op mijn bovenbenen. Deze zijn in de loop der jaren vervaagd en erg licht geworden. Dus er is nog hoop.
Ja ik heb ze ook. Alleen op me buik, maar behoorlijk veel. Voel me net een zebra, zoveel strepen en dan voornamelijk onder mijn navel.
Oh dus ik ben niet de enige.. Weetje, het komt gewoon doordat ze nu op plekken zitten die zichtbaar zullen zijn bijvoorbeeld als ik een bikini draag. Dit maakt het voor mij even moeilijk omdat ik nu alweer aan de zomer van 2009 denk 8) Mijn vriend heeft ook striae (jaja), hij is namelijk in zijn puberteit ineens enorm gegroeid (is 2 meter lang) en bij hem zijn het nu lichte witte streepjes. Ze vallen alleen op als je er écht naar kijkt. Hopelijk mogen die van mij ook snel zo 'wit' worden. Maar er is helemaal niets dus wat helpt? Ik heb in het begin van de zwangerschap fanatiek gesmeerd maar toen ik de eerste eenmaal zag komen ben ik meteen gestopt..
Wat ook 'schijnt' te helpen: scrubben met een grove bodyscrub of met je doucheborstel (heet dat trouwens zo? je weet wel zo'n lang ding met een borstel eraan...) masseren en rondjes draaien op die plekken. Ik doe het op mijn buik, (boven)benen, billen en zijkant. Heb (nog) geen striae....
Jah t komt doordat je onderhuid (bindweefsel scheurt) sneller groeit als je bovenhuid dus je kunt smeren wat je wilt maar als t komt, komt het echt wel! Ik heb het op mijn benen, buik, borsten en armen Maar ze worden idd witter, je blijft ze wel zien, maar wel heel stuk minder!
hier ook 36 weken geen last gehad gesmeerd met mamma creme tot ik n ons woog (3 keer per dag!) maar het heeft niet mogen helpen.. sinds madame naar beneden begon te kruipen kwamen de striemen ook langzaam aankruipen maar tot nu toe alleen op me onderbuik en op me navel (vanwege vroegere navelpiercing) dus hoop dat het daar ook bij blijft! en ze trekken inderdaad wit weg met de tijd en ze hebben mij geadviseerd om n paar maanden na de bevalling ff n paar keer goed te zonnebanken dat zou ze ook minder zichtbaar maken..
ik scrub en smeer me rot, maar mn buik zit er NU AL vol mee van de een op de andere dag. toen ik het aan mn vriend liet zien kon hij er alleen maar om lachen en zei dat het voor het goeie doel was. hij heeft ze zelf ook door het snelle groeien in de pubertijd en zijn nu helemaal wit en ziet er eigelijk niks meer van. mn moeder heeft geen streepje gehad, dus het zit ook niet in de genen. ze zitten nu alleen nog op mn buik, maar heb 'gelukkig' wel van die mooie blauwe aders op mn borsten!
Bij mij begon het in week 18 al...terwijl ik amper een buikje had... een klein paars streepje. Nu zit het helemaal onder op mijn onderbuik (tot aan mijn navel tot nu toe) Niet af en toe een streepje maar echt strepen naast elkaar die pimpel paars/rood zijn. Smeer me eigen ook een ongeluk...je krijgt ze of je krijgt ze niet... In bikini kan ik voorlopig in ieder geval niet
Oh ramp, ik hoop dat ik ze niet krijg Helaas zal ik dat pas na de bevalling weten. Kleinwonder, je bent helemaal niet zo heel erg veel aangekomen toch? Als ik je foto zo bekijk in de fotoalbum... Balen!
Nee klopt, en die striae zat er eerder dan mn buikje dus volgens mij staat het helemaal los van het aankomen in gewicht etc. Ben nu in totaal 9 kilo aangekomen, dit was volgens de VK erg netjes (gelet op mijn vreetbuien af en toe helemaal haha) dus tja.. Hoop voor je dat het bij jou wegblijft want het is echt geen pretje
Bij mij begon het met een streep boven mijn navel, daarna begon het aan de zijkant van mijn buik. En ineens werd het wel heel erg. En dat is het nu ook, zelfs de vk zei dat ik behoorlijk last had van striae. Ach tis voor een goed doel...
Hier ook striae.... Al vanaf vroeger. Op mn borsten. Ben in een half jaar van C naar E gegaan, toen ik 15 ofzo was. Zie ze nog steeds alleen wit. Je kan er echt niets aan doen, de een heeft er aanleg voor, de ander niet.
ik ondekte ze vorge week aan de onder kant van mij borsten. Ik vind ze echt VRESELIJK en kon wel janken.