Tip tegen misselijkheid

Discussion in 'Zwangerschap' started by leetje, Oct 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leetje

leetje Actief lid

Jan 31, 2008
    374
    0
    16
    Hallo dames,

Misschien weten jullie het wel maar voor de dames die er nog niet van hebben gehoord.....vitamine B6! Voor mij DE oplossing, ik ben weken misselijk geweest van s morgens tot s avonds en sinds vorige week gebruik ik vitamine B6 en het is geweldig! Eindelijk ben ik weer een beetje mens in plaats van een zombie!

Waarschijnlijk is het zoals alle andere dingen, bij de een helpt het...bij de ander niet...maar tis het proberen waard.

Groetjes!

2. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

Jul 12, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Dan moet ik dat proberen. Ik moet nu iedere dag overgeven. Ben misselijk, moet vaak kokhalzen. En dat al bijna vier weken lang. Het houdt niet op..
    Bedankt voor de tip, je weet maar nooit, misschien helpt het bij mij ook

3. leetje

leetje Actief lid

Jan 31, 2008
    374
    0
    16
    das grappig...jij bent ook precies 11 weken zie ik!...ja probeer de vitamine b6...ik hoop voor je dat het helpt.

4. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Gaviscon tabletten zijn ook een aanrader. Vorig jaar als tip van de huisarts gekregen. Ze zijn wel vies, maar de misselijkheid is dan ook gelijk over.

5. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    B6 is idd een bekende als middel tegen zwangerschapsmisselijkheid. Het is ook een onderdeel van emesafene (een medicijn dat vaak gegeven wordt tegen zwangerschapsmisselijkheid.

6. happymama

happymama Niet meer actief

gaviscon is toch voor maagzuur ????
    ik heb emasefene gekregen dat hielp bij mij redelijk , ben ook bij de accupunktuur geweest en na 1x was t over

7. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Hier hielp vit B6 helemaal niet :(

Share This Page