Ik vraag me af of alles goed te zien is als je dus vóór 20 weken je 20weken echo laat maken. Wat zijn jullie ervaringen? Door een foute berekening hebben we dus met 19 weken de echo gepland staan. Ben aan het twijfelen of ik hem niet moet verzetten. Het is natuurlijk fijn om dan al het geslacht te weten, maar vind het belangrijker dat ze rest goed kunnen controleren.
Ik mocht echt pas na de 20 weken komen. Ik heb de echo morgen en ben dan 20 weken en 2 dagen. Ik weet niet hoever je in de 19e week bent, maar die paar dagen zullen toch niet zo'n verschil maken? Pim
Selaam ik heb de echo met 19 weken gehad. De 20 weken echo kan je tussen 18 weken 22 weken plannen. Dus het maakt niet uit wanneer je het plant.
Bij ons werd gezegd om pas na 20 weken te komen, 20 weken en 1 dag was goed, maar niet 19 weken en 2 dagen bijvoorbeeld. De echoscopiste zei dat er veel zijn die met 19 weken en 1 dag komen, omdat ze dan in week 20 zijn. Dat klopt ook wel, alleen zien ze dan misschien nog net te weinig wat ze willen zien zei ze. Dus aan ons het advies, 20 weken minimaal zwanger en dan komen. Wellicht kun je de afspraak een week verzetten?
Ik heb de 20 weken echo op 19 weken en 1 dag gehad, en niks aan het handje hoor, ze konden alles gewoon zien en checken
Nee dat maakt niet uit hoor.. of het met 19 weken is...Gewoon laten staan de afspraak, ze kunnen ook prima controleren met 19 weken
Ik heb de mijne ook staan bij 19 weken! Die vrouw van het echoburo zei dat dat prima was. Dus daar vertrouw ik dan op! liefs Setje