Hoi hoi, Mijn dochtertje lekt de laatste dagen 's nachts steeds door. Ze krijgt om 23.00 de laatste fles en wordt daarbij verschoont. Als ze 's nachts dan komt (vanochtend 5 uur) is ze helemaal vochtig. Ik gebruik al pampers luier, een maat groter voor dw nacht en een niet te strakke romper. Wat kan ik nog meer doen??
Misschien eens een ander merk proberen? Misschien sluit dit model niet helemaal lekker aan en gaat t daarom mis? Andere merkemerken zien net weer anders en is voor jouw kleintje mss wel beter!
Hier ook weer drama... Tijd goed gegaan en nu al 5 nachten achter elkaar drijf nat... Pamlers babydry maat groter, losse pyjama broek geen romper en nog komt het erdoor... Vandaag ook maar dorp weer in voor een luier onderzoek hahahaha
Ik had dat ook met pampers new baby die worden dan helemaal vochtig aan de buitenkant wat dan ook in de romper trekt. Hier was pampers baby dry de oplossing!
Voor de nachten draagt mijn kleintje de Baby Dry. Door de dag Active Fit. De Active Fit daar lekt hij s nachts ook door - Baby Dry is echt een uitkomst wat dat betreft
Hier was het ook altijd doorlekken met Pampers, nu Kruidvat en dat is prima. Ook zorgen dat de romper groot genoeg is trouwens, als die wat strak zit, lijkt het ook sneller door te lekken.
Ik heb ook altijd pampers gekocht actifit babydry alle merken. Het zijn gewoon flutdingen daarom zijn ze altijd in de aanbieding mijn kleine lekte ook altijd door. Nu ben ik overgegaan op kruidvat pampers nooitttt meer doorgelekt en nog goedkoper ook. 58 stuks voor 10 euro. Ik raad je echt echt aan deze te kopen je zal het zelf.merken.
Ik heb hetzelfde gehad met zoonlief. Elke ochtend haalde ik hem met een vochtige romper uit bed. Van alles geprobeerd, maatjes groter, andere merken noem maar op. Wat bij ons de uitkomst is, en nou niet lachen, een tena lady in de luier. Ik knip de tena onderop op 3 plekken in, zodat de urine eruit kan lopen in de luier. En sindsdien gaat het perfect. Ik vond het eerst een onprettig idee, zo'n extra prop tussen zijn beentjes. Maar elke nacht een overvolle luier hebben en daardoor een natte romper, leek me voor hem ook niet fijn.
Hier gebruik ik kruidvat overdag en voor de nacht pampers baby dry of simply dry. Hier juist de ervaring dat de kruidvat het niet houd voor de nacht, terwijl ik er verder wel tevreden over ben. Ze heeft periodes dat ze erg doorlekt. Deze week toevallig niet. Maar het is minimaal wat ze doorlekt, dus dan is het gewoon pyama, slaapzak en beddengoed in de was. en nieuw op bed. Ik heb matrashoes met antidoorlek molton, dus matras blijft schoon. Maar als ze drijfnat zijn, dan zou ik ook naar oplossing zoeken. Als je echt niet wil dat pyama nat word, dan zou je ook nog een tweede grotere luier eroverheen kunnen doen. Of achterstevoren.
Hier ook gemerkt dat pampers new baby aan de buitenkant nat worden als ze goed vol zitten. Ik leg vaak de volle luier naast het aankleedkussen op de commode. Iedere keer als ik mn kleine had aangekleed was het op de plek waar de pamper gelegen had nat. Toen ik eens ging voelen aan de pamper en die voelt gewoon vochtig. Romper voelt niet nat maar als ik het voel aan de luier kan het niet anders dan dat het niet lang duurt voordat de romper ook nat wordt. Snachts verder nooit last van doorlekken en gebruik gewoon new baby. Misschien zit deze nog als gegoten maar komt daar ook verandering in.
haha, tena lady... wel een goede oplossing hier met dochter ook altijd klamme/natte romper sochtends. uiteindelijk verschillende merken geprobeerd en met de luiers van de aldi lekte ze niet door. dus die heeft ze heel lang gehad snachts. maatje groter werkt niet altijd.