Ik was mijn haar een keer in de maand met SELSUN, dit is een medicinale shampoo die gewoon verkrijgbaar is bij de drogist. Het is echt mijn redder want ik had ook zo vreselijk vet haar. Sterk In Gezondheid: Schilfervorming hoofdhuid
zodra ik merk dat het vettig word, doe ik het gelijk in een staart minder cremespoeling gebruiken helpt ook bij mij.
Ja komt omdat het zeepvrij is. Zeep ontvet. Maar mijn haar is ook heel droog en het vet worden komt door de hoofdhuid en niet door het haar zelf.. Dus voor mij wel beter.
klinkt misschien gek, maar niet elke dag wassen. veel mensen hebben hier last van ( ik ook ) omdat ze hun haar teveel waste waardoor je huid steeds meer gaat aanmaakt om alles bij te houden, zins ik het om de dag was is het over.. duurt 1 a 2 weekjes voordat het bij is getrokken. xx
Weet ook niet wat voor verdere haarproducten je gebruikt? En ik zou sowieso de cremespoeling of iets dergelijk weglaten! lang haar of niet.. tis soms ff extra goed kammen maar meestal niet eens (ik heb altijd lang haar gehad) mijn haar was slapper en vetter toen ik nog cremespoeling gebruikte.. ben toen op advies van de kapper gestopt en dat scheelde al zoveel! ook veel andere producten maken je haar snel vet.. gewoon ff zo min mogelijk gebruiken en idd niet te vaak wassen met weinig shampoo.. officieel heb je bij middellang haar maar een theelepeltje nodig heb ik wel eens gehoord!
Ik gebruik helemaal niets en heb lang haar, Ik was het met een heel klein beetje shampoo. Niet een specifiek merk maar wat ik voordelig is in de trekpleister.
een heel oud middeltje is: smorgens een hand droge havermout door je haren masseren.. wel goed uitkammen/uitschudden natuurlijk. Havermout neemt nl alle vettigheid op. Op die manier kan je het wassen iets makkelijker uitstellen zonder dat je gevoel hebt met zon vet hoofd rond te lopen
@ lucia: wist je dat head and shoulders hele slechte shampoo's zijn? dat is zo slecht voor je haar........Dus ik zou daar mee stoppen persoonlijk!!!!
Vet haar... Gek word ik ervan... Ik was het altijd om de dag... Dan is het wel 1 dag vet, maar ik heb mijn haar toch ALTIJD in een klip dus voor mij maakt het niks uit...