Hoi, Ik heb nog een andere vraag m.b.t. wassen van de babykleding: Ik heb verschillende kleuren babykleding, hydrofiele luiers ect. Maar ik ben bang om ze bij elkaar te wassen en dat ik ineens een licht groene broek heb terwijl deze wit was. Ik heb ook witte/creme kleding met een kleurtje. Is het wel veilig om ze bij elkaar te wassen? Natuurlijk probeer je zoveel van de zelfde kleur te wassen maar dan heb je meestal niet genoeg om de wastrommel te vullen. Ik hoor het graag! gR, Danielle
Ik had toevallig 1 shirtje dat gebroken wit was tussen mijn roze was en ja hoor...dat had een roze schijn vanaf toen heb ik voor alles de eerste keer te wassen echt alle kleuren die bij elkaar horen apart gewassen,hoe weinig het ook mocht zijn! Na 1 keer het te hebben gewassen waren er geen problemen meer en kan ik alles samen steken(wit met roze,allemaal geen probleem )
Hi, Ik was met Ariel Sensitive de babykleren. Als ik niet genoeg heb voor 1 was in één kleur, dan was ik onze eigen kleren ook mee in die was. Als ons normale wasmiddel op is, ga ik gewoon alles met Ariel wassen. Ruikt ook hartstikke lekker! Suc6 Groetjes Cindy
Ik doe idd de donkere kleuren en lichte kleuren bij elkaar. Ik heb ook lime groene hydro luiers, die heb ik eerst een paar keer met de donkere was meegedraaid, nu zit het bij de witte was in. Maar ik doe ook liever apart en de wasmachine minder vol, dan alles bij elkaar, verkleurd en word het grauw van.
Gewoon met jullie eigen was meewassen dan zit je ook niet met een halve trommel en kleuren die grauw worden of verkleuren
Zeker nooit rood of roze gelijk wassen met iets wat wit is dit gaat altijd roosverkleuren dan... De rest van de kleuren bij elkaar kan geen kwaad(bij mij toch niet), als je de nieuwe kleren een nacht in koud water hebt gezet met azijn bij en daarna gewassen op 30° met wasverzachter...
Ik heb alles op kleur gewassen, soms was het te weinig, maar liever dat, dan grauwe of verkleurde kleding idd..
Yes, die gebruik ik ook! En er zitten elke keer weer leuke kleurtjes op het doekje, maar niet op de kleren
Ik had een superleuk shirt gekregen die wit, rood en oranje was. (Ja in een shirt) je raad het al, helemaal uitgelopen . Ik was dus inderdaad nu alles apart, maar veelal met handwas....