De krekels wordt ik juist erg zenuwachtig vanhier wordt die stand meteen uitgezet! Ik zet de projectie zo dat het precies boven hem schijntop de overgang van plafond en muur, en altijd de zon en maan.
Julie heeft een soortgelijk ding van Chicco: 551454 Chicco Projector Sterrenhemel Is een daverend succes! Het leuke vind ik dat de bol lichtgeeft en heel zachtjes van kleuren verandert. En de sterretjes op het plafond dus ook. Ik vind de muziekjes heel kalmerend, zet hem ook regelmatig voor mezelf aan om in slaap te vallen ! Helaas wordt mijn man helemaal kriegel van die krekels hahaha!
ik heb hem ook maar nog nooit wat meegedaan eigenlijk. zou dat ook werken voor de wat oudere kindjes? mijn dochter v 2 heeft ernstige slaapproblemen. misschien toch maar es uit de kast halen dat ding
Ik heb hem gisteren gekocht.... was mn man het niet mee eens. Waarom een kind aan iets laten wennen, als het van zichzelf goed slaapt... Is natuurlijk ook zo, maar ongeduldige mama had hem toen al uit de verpakking gehaald.... Nou ligt ie hier maar...
Hier werkt hij perfect. Sinds ik de krekels aanzet gaat hij veel rustiger en sneller slapen Joeppppiiiieee. Ik ben dus super blij met mijn aankoop, bedankt voor de tip Groetjes Kim
Ik heb hem vanmiddag gekocht en vanavond gebruikt. Hij is zonder lawaai gaan slapen, dus voor vandaag doet hij het goed
verkopen op marktplaats zelf gebruiken als je niet kan slapen naar je man zijn hoofd gooien als ie zeurt over jouw aankopen die laatste is wel een grapje hoor! soms word hier alles zo serieus genomen