grrrr klote jeugd!

Discussion in 'De lounge' started by muis26, Jan 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    Oh man ik ben potje pissig hier!!! lopen de hele avond al 2 meiden/ pubertjes rond het huis, naar binnen te gluren, en vuil te kijken (vraag me niet waarom, ik zit lekker op de bank)

maar nu zijn ze elke keer sneeuwballen aan het gooien, en echt KEIhard tegen mn raam aan.... Sam ligt boven te slapen, maar zijn echt harde knallen.. heb nu emmer water klaar gezet, als ze weer langs komen met een sneeuwbal dan gooi ik ze DRIJF nacht (kan nie wachten gna gna gna 8)8)8)8))

2. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja de jeugd is brutaal tegenwoordig zeg!!!

ik kan nu al niet wachten tot je die emmer hebt gegooid ;)

s6 ermee

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Groot gelijk, gooi ze maar lekker nat met een emmer water.

Heb je geen gordijnen trouwens?

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh irritant ja! Hadden wij hier van de week ook, werd er niet goed van!

Leuk actie die met die emmer, hoop dat je ze te pakken krijgt :D

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Haha, laat je nog even weten hoe het afloopt? Succes!

6. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Dat is inderdaad irritant! Ik had het ook toen de eerste laag sneeuw viel. Had gelijk 2 gestresste katten in huis, echt zielig!!! Schrok me ook kapot, want het was bij ons ook niet echt zachtjes. Gelukkig voor hun was mijn vriend niet thuis! (Ik loop niet meer zo snel haha).

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik voorspel je dat als je die emmer daadwerkelijk gooit, je er voorlopig zeker nog niet vanaf zult zijn...!

Precies de reactie die ze willen, en vol trots aan hun vriendjes en vriendinnetjes zullen vertellen.

Morgen zijn ze dan met z'n tienen om te kijken of ze dat 'gekke wijf' weer over de zeik kunnen krijgen.

Hoe vervelend ook: negeren is het beste.

8. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wij hebben regelmatig hangjongeren die lopen te etteren tegenover ons huis. Schreeuwen (ik schijn 'hoer' te heten), jointjes roken, biertjes drinken (zo stoer!!), mensen uitdagen... Als je dat dan meldt bij meldpunt overlast, dan krijg je zo'n geitenwollen sok aan de lijn met een zalvende stem, die zegt dat het 'de leeftijd' is (ja, dat en tokkie-ouders die ze niet opvoeden of ze aan het huiswerk zetten :x). Kortom: etteren mag. Want ach, het is maar de leeftijd. Toen ik die leeftijd had... zat ik op school, las ik veel boeken en deed ik aan muziek... geen tijd voor sneeuwballen, rondhangen bij andermans huis of weet ik wat. Maar ik zal wel bijzonder zijn ofzo?

Met andere woorden: smijt die emmer maar over die etters heen. :p

Doe ik ook, de volgende keer als ik zo'n puistekop met een skootertje zie rondlummelen met zijn mobieltje op speaker en z'n volwassen peuk half uit die beugelbek met 1 snorhaartje. Grrrr.

Dat lucht wel op zeg. :)

9. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

Mar 30, 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    hmmm kans is inderdaad groot dat ze het vaker gaan doen of dat ze een erg leuke en redelijke papa optrommelen (NOT!!!) :x

paar krantenbezorgers bekogelen sinds kort het huis van mijn oma! Ze had ze gevraagd om 'sochtends vroeg niet zo hard te praten met elkaar (ophaalpunt van de krant is bij de overburen) ze durft haar huis nu niet meer uit....

10. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Oh, schijn jij ook al zo te heten? De jeugd heeft schijnbaar echt niets beters te doen. Ongelooflijk.
    Flikker inderdaad lekker die emmer erover heen. :x

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ja zit wel wat in ja dat ze dan terug komen :( zagen er ook niet al te ....sociaal uit hihi

nou ik hou me wel in,, ben ook al in bed gaan liggen nu, gordijnen dicht gedaan, nog even uit het raam staan loeren met een hand vol sneeuw maar zag ze nergens meer (koude handen nu)

hihihihi maar kan me zo opvreten dan, kijk 1 keer vink nie erg...... bedoel sneeuw is sneeuwballen. maar de hele avond opzettelijk mijn huis bombarderen, en idd mijn kat jopie vond het ook niet al te prettig..... en ik was bang dat Sam wakker werd... dat gaat me echt te ver.....

ach ben ook zwanger, mn hormonen jutten me vast ook iets op hihi

12. 894hi

894hi Niet meer actief

hier ook van de week een groepje buitelandse gozertjes die sneeuw/ijs ballen naar mensen in de auto/bus en mijn met een kinderwagen aan het bekogelen waren!

en iedere keer denk ik weer ... zal ik ze op de foto zetten... mocht er wat gebeuren heb ik in iedergeval foto's met personen bij mn verhaal... mja... ik weet het niet meer... blijkbaar is alles normaal... :S

13. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Nee hoor, zou ik anders ook hebben gehad!!

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    belachelijk..... helemaal kinderwagens, Sam werd een tijd terug ook NET gemist door een keiharde sneeuwbal, nou was dat wel een onschuldig jochie maar hij schrok er toch even heel erg van.. kwam vast ook door mijn dodende blik hihihi

ben blij als al die sneeuw weer vertrokken is....

15. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Gelukkig schrok hij! Dan leert hij er hopelijk iets van om dat niet meer te doen.

16. ceylon

ceylon Actief lid

Feb 19, 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Nou het is maar goed dat wij weer van die lieve welopgevoede kindertjes op de wereld zetten/hebben gezet.

Van de week zei een gozertje over mijn kind:.......kankerirritant babietje.... Ze deed helemaal niks!!!!!! Ze huilde niet, lachte niet, praatte niet.....helemaal niks! Toen zei ik heel pissig: Gaat het even niet met je ofzo? Spoor je wel? Daar schrok hij van denk ik, want hij liep schaapachtig door.

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn mond valt wagenwijd open!! :$:$:$:$:$ ik zou m slaan denk ik, echt waar.... wat denkt ie wel niet... wat zielig voor je dochtertje.........

18. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Goh goh wat stoer....echt ongelooflijk, die taal! Echt niet normaal.
    Toen we nog ergens anders woonden, liep ik een keer met m'n zus terug naar huis, zegt zo'n jochie van +/- 7 (!!!!!) jaar oud, ik ga je n**ken. Sorry?? Dus mijn zus zo van, oh ok, en wat ga je doen dan?? Riep hij keihard, houd je b*k! Nou ja!! Of ook 's avonds rond 10/11 uur nog buiten zijn op een doordeweekse dag, dat vind ik ook niet helemaal normaal.

19. ceylon

ceylon Actief lid

Feb 19, 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Gelukkig heeft Isa er nog geen erg in anders had ik denk ik ook gehoekt. Maar ik stond zelf ook met mijn mond vol tanden.

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ja hier ook eens gehad dat ze sneeuwbal gooieden
    ik ben ze achterna gegaan en heb ze bij de kraag gepakt
    waren met 5 jongens
    ik heb ze gezegt als ze dit nogmaals deden ik ze met kop en kont over de sneeuw zou schuiven
    ze schrokken whaha want ze drufde niks meer te zeggen was zo pis link

maar effe nog wat over die ene schelde woord k...irritandbabietje dat gaat echt te ver zeg dat ie dat uit zijn mond durfde te laten rollen zeg

Share This Page