Rare snuiters op marktlaats

Discussion in 'De lounge' started by MamaVanGilani, Feb 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Had vandeweek wat merkkleertjes van mijn dochter op mp gezet. Had veel reacties en ben met het hoogste bod akkoord gegaan. Ik mijn gegevens toegestuurd en ineens hoor je helemaal niks meer!! Maar nu ze mn bankrekeningnr en gegevens hebben kunnen ze dan niet rare dingen uithalen met mn bankrekening??

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Geld overmaken :D nee hoor wat zouden ze ermee moeten doen?

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Ik heb het ook vaak. Denk je bijna rond te zijn, hoor je nooit meer wat. Heel vervelend!

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Denk dat dat toch het "probleem" van mp is. HIer gaat het heel vaak goed, en soms dus niet. Maar denk niet dat ze veel met je rek.nr. kunnen

5. beautiful

beautiful Actief lid

Feb 10, 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor ze kunnen niks met je rek nr

6. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Hier van de week ook weer zoiets.. ze zou komen om het op te halen, ik wat mogelijke dagen/tijden doorgegeven en het adres.. en vervolgens hoor ik niks meer! Zo stom vind ik dat, laat het dan even weten als je toch geen interesse meer hebt!

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Nee ze kunnen er niets mee, maar het is wel heel vervelend!

8. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee kunnen ze niks mee hoor, maar euh wat voor maat is het?:D

9. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Ze kunnen er niets mee volgens mij, maar zelf vind ik dat ook nooit prettig. Hetzelfde als je je adres geeft om iets op te laten halen en dan komen ze niet (maar ze hebben wel je adres en weten misschien ook wel dat je een bepaalde dag niet thuis bent)

Of wat ik nu heb, of ik even een pakje kan versturen naar Nigeria.... daar begin ik dus niet aan.

10. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Jacky: Laat me raden, is het een mobieltje, camera of ander apparatuur?

11. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

Nov 28, 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    uhh ik wil je toch even waarschuwen!

ze kunnen hier wel degelijk iets mee! mijn vriend heeft vroeger in het criminele circuit gezeten, en weet zo dat er via tele bankieren wel degelijk geld van je rekening kan worden gehaald.
    dit is onlangs nog gebeurt bij zijn baas!! ruim 2000 euro van zijn rekening gehaald via tele bankieren.

mijn vriend zegt dat als er een zwart vlakje in je beeld komt met de vraag over een code, dan moet je deze niet invullen!!

wil je niet bang maken maar hou het wel goed in de gaten, je weet tegenwoordig maar nooit!

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Inderdaad het is een camera.....
    Vorige keer met een printer ook al zulke mailtjes gehad. En ook altijd de vraagprijs of zelfs meer bieden als de advertentie net maximaal een halve dag erop staat.

13. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Pfff zo herkenbaar!!
    Ik heb de afgelopen week al zeker 8 keer mijn rekeningnummer gegeven en maar 1 iemand die ook werkelijk wilde kopen!!
    Waarom bieden en onderhandelen als je geen interesse hebt?!
    Erg frusterend...

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Met alleen het rekeningnummer kunnen ze niets. Ook niet telebankieren. Daarvoor hebben ze namelijk ook het pasnummer en de pincode nodig om mee in te loggen, of bij de ING een inlognaam, wachtwoord en TAN-code om een overschrijving mee te bevestigen.
    Voor de zekerheid kun je je wachtwoord veranderen. Dat is sowieso aan te raden, om regelmatig te doen. :)

Verder, over niks meer van zich laten horen ... sja ...
    De mogelijkheden:
    1) Ze hebben op meerdere dingen geboden, en gaan voor een andere aanbieding
    2) Ze hebben ineens geen interesse meer, dus laten ze niks meer weten
    3) Ze zijn op vakantie of hebben een andere reden dat ze een tijdje niet kunnen reageren.

Meestal is het gewoon onbeschoftheid dat ze geen moeite willen nemen om te zeggen dat ze geen interesse meer hebben. Mijn advies: Als iemand een bod gewonnen heeft, dan niet meteen de gegevens sturen, maar eerst een mailtje met de melding dát ze gewonnen hebben en als ze interesse hebben, ze binnen een bepaalde termijn (bijvoorbeeld een week) kunnen reageren. Anders ga je de deal aan de eerstvolgende in de lijst aanbieden.

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Bij sommige dingen (winkels, abbo's etc.) kun je door middel van een eenmalige machtiging betalen. Als je daarmee jou rekening nr. invullen, kunnen ze er dus zeker wel wat mee. Je kunt het achteraf natuurlijk wel terug laten boeken, maar ze kunnen er zolang mee door gaan als ze zelf willen.

16. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    andersom kan ook. ik heb gereageerd op een kledingadvertentie. zij stuurt een mailtje met de vraag wanneer ik het op kom halen. Ik stuur een mailtje terug en vraag om haar adres gegeven en de dagen dat ze thuis zal zijn en vervolgens hoor ik niks meer.

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Mensen die bieden, 1 dag check ik mn mail niet, dag erop bod verwijderd.
    Reden: U reageerd niet meer, :$
    En dan 2 dagen later WEER bieden, maar dan 5 of 10 euro lager. :(

Jaaaaaaaaaaa daag, ga vliegen gek, dan wil ik nog niet eens meer verkopen aan zo iemand!

Share This Page