Nou, ik ben echt verbaasd! Was vandaag bij Swiss en Sense voor twee hoeslakens voor om een topper met split. Wist dat deze erg duur waren en zijn alleen bij speciaalzaken te koop. Die dingen kosten gewoon 89 euro per stuk! Dus ik zeg tegen die man dat ik er nog even over na wil denken omdat ik er twee nodig heb en dan bijna 200 euro kwijt ben. En dat ik eerst nog even op internet ga kijken of ik ze goedkoper kan krijgen. Zegt hij: En wat als ik je er twee voor 100 euro meegeef.... Uhhh, gewoon 80 euro eraf? En dan verdienen ze er dus nog op!!! Wat ben je toch eigenlijk een dief van je eigen portemonnee als je zo'n dingen gewoon voor de verkoopprijs koopt....
ja, maar het was niet eens bewust. Probeerde eigenlijk helemaal niet af te dingen, maar hij zei het uit zichzelf. Maar weet nu dus wel dat ik zoiets nooit meer voor de vraagprijs mee ga nemen. Zit dus een gigantisch winstmarge op!
haha, ja, is ook belachelijk. Maar dat heb je als je een topper met split hebt voor een grote boxspring. Vind zelf 50 euro per stuk nog belachelijk duur.... Maar helaas zijn die dingen dus niet bij een v&d ofzo te koop.
Er zijn sites die ze verkopen voor 35 euro. Heb zelf vanmiddag zitten kijken. Wij hebben ook een split topper. Onze eerste was ook belachelijk duur. Ben er alleen beetje klaar mee om hem steeds snel te wassen om hem weer op mijn bed te krijgen. Wil er echt graag 2 extra bij hebben. Splittopper hoeslaken | Hoeslaken split topper | Topper hoeslaken met split | Bedsupply: online beddengoed bestellen
Ha ha, goed gedaan ( onbewust) Maar zo zit het wel. Marges op spullen in een winkel kunnen vaak erg hoog zijn waardoor ze lekker laag kunnen inzetten als het sale is. Ook wel een hele goede verkooptruc
Ik heb gehoord (heb alleen nog niet zelf gekeken dus weet niet of het waar is) dat de Hema ze ook verkoopt. Misschien als je in de buurt bent eens gaan kijken? Gelukkig kregen wij een molton met split en 2 hoeslakens met split cadeau bij aankoop van onze boxspring.
een webwinkel heeft vaak geen duurpand en een winkel in de stad wel en ja dan betaal je gewoon meer maar zoveel meer vind ik echter belachelijk dus als je niks had gezegt had je gigantisch veel geld door je neus geboord
Goed gedaan maar wat een geld zeg voor hoeslakens . Koop ze bij actoin voor 3 euro en zijn prima gewoon op mijn boxspring en de maltons 6 euro .
Heb even gekeken, maar bij mijn maat komt er nog 6 euro bij, dus dan kom je uit op 40 euro. Inderdaad nog wat goedkoper!
Ja, ik houd er ook geen goed gevoel aan over bij die winkel. Echt zo van: we proberen het en als ze erin trappen hebben we geluk. En verkopen we voor 80 euro minder, dan hebben we nog winst!
Ik ben helemaal weg van Hoeslakens van de Wibra. Heerlijk zacht en blijven erg lang goed. Passen alleen net niet goed omdat we een tussenmaat hebben.
Om het matras wat is een split? mijn boxspring bestaat uit bed met dik matras bed hebben we al jaren . De maltons van acion probeer ik nu uit we hadden altijd met een hele stiek en dat werkt niet.
Wij hebben op het matras een topper liggen met bovenin een split. Ons bed kun je aan twee kanten omhoog en omlaag laten bewegen en door die split kan dit dus los van elkaar. En het hoeslaken doe je dan alleen om de topper. Het matras is aan de zijkant gestoffeerd. Zoals op de foto.
Tra@ Dankje voor de uitleg . De onze is alleen matras en met het bed hij kan niet omhoog of zo . Zo als op de foto achter deel weg en split weg . Ik was dus ook steeds op zoek naar een beter malton die er goed om past . Tot nu toe ligt het beter met die van actoin .