Hallo allemaal, Ik ben nu bijna 6 maanden geleden bevallen van een mooi prinsesje en dus volop aan het ontzwangeren (helaas 2x nog na de bevalling gecurreteerd ivm placentaresten, laatste curretage is 2 maanden geleden en rest bleek ingegroeid...brrr) . Echter nu heb ik nog steeds geregeld zweetaanvallen vooral snachts maar voornamelijk sochtens...echt zo vies! Ik ga mn schildklier maandag al onderzoeken maar ik was nieuwschierig of er mede mama's zijn en/of dit er mss gewoon nog bijhoord omdat het 9 maanden op en 9 maanden af is.... Vind het vreselijk en schaam me dood! ben 30 jaar dus hoop niet dat het vervroegd overgang is ofzo
Had hier ook last van op een gegeven moment was het weg! Heb in het begin iets van de dokter gekregen om het zweten tegen te gaan..
Denk dat het normaal is ik heb ook nog van alles , Overslaand hart Hartkloppingen Duizelig moe zweten En bij mij is het ook al vijf maanden geleden....
Ik heb het ook heel erg enorme zweet oksels ( erg onsmakelijk) zweethandjes en zweetvoete schaam me rot soms
Ja erg he! ik durf niet eens meer lichte kleding aan...laat staan slippers..hoop echt dat het snel over is want dit is echt het vieste wat ik ook heb gehad...en voor mn zwangerschap had ik dat nooit
Ik weet de naam niet meer maar het was een soort alcohol die ik erop moest doen.. Ik heb er ongeveer een jaar last van gehad mits ik dat spul gebruikte heb serieus overwogen om botox in mijn oksels te laten spuiten omdat het zo erg was.. En de dokter zei me heb geduld geef je lichaam de tijd.. Het is en was niet leuk maar ben blij dat het weg is..
ik zweet ook echt anders sinds ik bevallen ben. stink meer haha. Had de eerste 2 maanden elke nacht een nat bed van t zweet.
Ik zweet me soms ook rot, en merk dat ik mezelf ook soms ruik.... Vreselijk.... Had eigenlijk niet bedacht dat het nog bij het ontzwangeren zou horen... Maar hoop dat dat het is.... (En het dus snel over is.....)
ik lees dus inderdaad dat het ook echt 9 maanden dus kan aanhouden...pfff en nu dan icm de warme dagen jakkes het gutst echt van mn lijf heb nu odorex en therme 5 days geprobeerd dat werkt wel goed op mn oksels maar dan zweet ik weer mega op andere plekken dubbel....